mammut Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Jeg sliter med og få servu ftp server til og skjønne at den skal bruke 2-3 disker får den bare til og bruke 1 disk. Finnes det er script eller noe som jeg må ha får og få den til og skjønne at jeg skal bruke 2 disker. Har gjordt dette før for ca 1 år siden men husker ikke hvordan. Kjedelig og må ha 1 login på hver disk da. Kan noen hjelpe meg med dette? Lenke til kommentar
jimi Skrevet 5. desember 2001 Del Skrevet 5. desember 2001 Du kan få tilgang til flere disker ved å definere disse som en virtuell path. Dette gjøres under Domains-'din server' - settings-general. Trykk på "Add" og velg stien du ønsker. Under spørsmål om "Map physical path" foretrekker jeg å bruke "%HOME%". Husk at stien også må være tilgjengelig for gruppe eller enkeltbruker. Gi List tilgang under gruppe(bruker)-Dir access. [ Denne Melding var redigert av: jimi på 2001-12-05 22:11 ] Lenke til kommentar
mammut Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Fillern får ikke det du sier til og virke, har du noe spesielle kommandoer eller?? sikkert ikke men noe dritt da Lenke til kommentar
jimi Skrevet 6. desember 2001 Del Skrevet 6. desember 2001 Hvilken versjon bruker du? Instruksjonen er basert på 2.0 Trenger du mer hjelp send meg en mail, jeg vil være tilgjengelig resten av kvelden Lenke til kommentar
mammut Skrevet 6. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2001 Fikk det til nå takker for all hjelp jippi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå