Sponis Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hei I dag skjedde det noe veldig rart, når jeg startet maskinen var plutselig alle programmene å PCen blitt til .LNK filer som jeg ikke klarer å åpne. Dette gjelder alt fra Mozilla Firefox til MS-DOS. <! Noen som vet ha i allverden som har skjedd og hvordan jeg kan fikse det? Takker for svar Endret 21. februar 2006 av Goz Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 http://www.filext.com/detaillist.php?extde...K&Search=Search Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har lest den, og lese at jeg skulle forandre noe i regedit, men jeg kan jo ikke åpne regedit, for regedit er også en .LNK-fil. Håper virkelig oen kan hjepe meg her, for jeg har ikke peiling på hvordan jeg skal fikse det. Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sometimes .LNK files will stop working. This can be because the underlying .EXE association has been broken by something (often by some form of anti-malware program improperly changing the registry) or the association in the registry can be come corrupted. Har du noen programmer som kan være årsaken? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ikke som jeg vet om. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå