Abnorm Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Holder på med å lage en plakat, men når jeg skulle lagre oppstod det et problem. Jeg får beskjed om at det ikke finnes nok minne og at jeg må lukke programmer for å frigjøre mer minne. Jeg kan nevne at jeg ikke har andre programmer gående i bakgrunn og at jeg har 2GB minne installert på maskinen. Bilde har nå en størrelse på 71MB Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det kan lønne seg å nevne hvilket program du får dette i. Men feilen høres kjent ut for Adobe produkter. Illustrator feks. Prøv å kopier alle layerne over i en ny blank fil, og lagre den. AKIRA Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Det kan lønne seg å nevne hvilket program du får dette i. Men feilen høres kjent ut for Adobe produkter. Illustrator feks. Prøv å kopier alle layerne over i en ny blank fil, og lagre den. AKIRA 5644617[/snapback] Jeg har benyttet meg av Microsoft PhotoDraw v.2 Tror ikke lenger dette programmet følger med Office lenger, men den ligger Office2000 Har forsøkte som du sa og kopiere alle layerne, men da får jeg den beskjeden igjen (ikke nok minne), så den lar seg ikke kopiere. Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ingen tips eller løsning på problemet? Lenke til kommentar
donkeykong89 Skrevet 26. februar 2006 Del Skrevet 26. februar 2006 Et bilde(plakat) på 71MB? Er det vanlig? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå