Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 ja jeg begynte i 2002 med sertifikatet men ble aldri ferdig så skal påbegynne nå igjen:) jeg hadde alt som var obligatorisk i 2002 så nå lurer jeg på om det har kommet noe mer:)gjerne nevn ca pris også har hørt rykter om noe førstehjelpskurs? og er et teorikurs obligatorisl eller kan man fortsatt bare lese på den selv? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Når du har påbegynt førerkort følger du vel "gamle" regler ? bortsett fra teoriprøven.. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Når du har påbegynt førerkort følger du vel "gamle" regler ? bortsett fra teoriprøven.. 5644714[/snapback] Stemmer det. En kamerat av meg følger den "gamle" ordningen nå hvertfall. Du må da ta: -Glattkjøring -Forbikjøring -Mørkekjøring -Langkjøring Og ikke minst oppkjøring! Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er vel ikke pålagt teori nei! Bare å lese om det trengs.. For så å ta prøven seff! Husk ny ordning på prøven Lenke til kommentar
acon Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Mulig jeg tar feil, men var det ikke slik at alle mått bli ferdige med med sertifikatet før nyttår hvis de tilhørte den "gamle" modellen? Er det jeg har hørt.. det sikreste er vel å ringe til biltilsynet å høre Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Dersom man ikke ble ferdig før 1.1.2006 må man supplere med det som kom i tillegg med den nye modellen. Hvis du har tatt alt det obligatoriske i den gamle ordningen må du vel ha: Mørkedemo dersom du ikke har hatt mørkekjøring - ca. 1500,- Førstehjelpskurs - ca. 500,- Ekstra landevei - ca. 3000,- Såvidt jeg kan huske så er det det som kom ekstra etter den nye ordningen. Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hmm, det hadde ikke jeg. Er født i 86, og begynnte med kjøretimer vinteren 04. Hadde min første oppkjøring nov 06, strøk, og hadde min andre 11 januar, uten å måtte ta noe som helst ekstra annet enn det som var obligatorisk på den gamle modellen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 november 05 mener du vel Lenke til kommentar
Wazu Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 ja, liten skrivefeil der ja, mener seff nov 05 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 4. mars 2006 Del Skrevet 4. mars 2006 Stemmer det. En kamerat av meg følger den "gamle" ordningen nå hvertfall.Du må da ta: -Glattkjøring -Forbikjøring -Mørkekjøring -Langkjøring 5644747[/snapback] Er ikke forbikjøring noe man gjør på langkjøring? Var hvertfall det jeg gjorde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå