hgrind Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Fikk nytt simkort fra Chess en dag, der man gikk over fra Telenor til NetCom sitt nett (knurr!!). Etter det funker ikke mms og wap. Jeg har prøvd både automatisk og manuelt oppsett fra Chess sine sider, men det nytter ikke. Kommer ikke gjennom på kundeservicen heller. Jeg har Sony Ericsson K750i. På forhånd takk for all hjelp! Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Telefonen kan være låst til Telenornettet. Lenke til kommentar
mkon Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Spørs hvor du bor. Chess er kjøpt opp. Du har enten Telenor deking eller Netcom deking. Du må altså velge Netcom sitt oppsett om du har det som nett. Lenke til kommentar
AngryKid Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Du må mest sannsynligvis ha oppsettet til Netcom sin MMS tjeneste, da du ikke lengre er i Telenor sitt nett. :-) Easy as that. Sjekk www.netcom.no om dem har noe oppsett til din telefontype. Mvh Ak Lenke til kommentar
Toset Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Sjekk om gprs er aktivert på dine sider hos chess Lenke til kommentar
hgrind Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg har lastet ned netcom sitt mms-oppsett fra Chess sine sider. Det gamle Telenor-oppsettet er slettet. Telefonen er kjøpt uten abbonement. Har ikke prøvd oppsett fra NetCom sine sider. Skal gjøre det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå