Joggster Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er det andre muligheter en og klokke i bios? Jeg har et så gammelt bios så det er ikke muligt, noen som vet om andre metoder eller plasser man kan laste ner nytt bios? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Finnes program du kan bruke.. men du må skrive hvilket HK du har før vi kan hjelpe deg med å finne det edit: roflm40 Endret 21. februar 2006 av complexity Lenke til kommentar
Lock-Aze Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 F.eks hvis du kjører NF4 så kan du kjøre clockgen for NF4. http://www.cpuid.com/clockgen.php Der er ett enkelt og greit program Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 om du har så gammal bios at du ikkje får til og klokke i den, så trur eg du kan spare deg og prøve å finne Windows program som du kan klokke med. om eg forstod deg rett da. Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 stemmer, hvor kan jeg få tak i bios update? Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 stemmer, hvor kan jeg få tak i bios update? 5645522[/snapback] Må nesten vite hvilket hovedkort som er i maskinen din for å finne bios til det... Lenke til kommentar
Joggster Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 stemmer, hvor kan jeg få tak i bios update? 5645522[/snapback] Må nesten vite hvilket hovedkort som er i maskinen din for å finne bios til det... 5645525[/snapback] det er i en hp, e-pc 10 Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 er det ikke sånn klokke-sperre på HP pc'er? syns jeg har hørt at de er nesten umulige å clocke.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er ikke stort håp om å klokke med HP pc nei, ihvertfall sånn jeg har forstått det.. Lenke til kommentar
BoOt3r Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 hehe:P en HP'pc er nok heller ei overklokkingsvenlig.. de har ganske dårlige og stillegående cpu-kjølere og.. så tviler på at man kommer langt med standard kjøleren uansett... men får du det til er det kuult Lenke til kommentar
Mato Skrevet 14. mars 2006 Del Skrevet 14. mars 2006 skulle vært en liste over alle progremen som lar deg "overklokke" via windows , så man slipper så mange spm om det , jeg vurderer og lage en poste akkurat nå jeg har et Asus A7N8X-X Hk , men Cpugen vil ikke la meg gjør noe som helst Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå