Mio Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Dette må vel være norges latterligste hardware kanal på irc? Spurte om noen visste om ei side hvor man kunne få info om når spill blir sluppet i butikken(ikke akersmic) sa jeg. Så ga en fyr meg en url,så ble jeg bannet fra en op. Er det fjortisser som styrer kanalen,eller hva F...?? En annen enn stilte et sørsmål ang SP1 til XP,han nevnte oxo at han hadde fått "invalid" key når han prøvde og innstalere SP1 (noe som stemmer sa han) Men han fikk bli. Mener selv at det spørsmålet jeg hadde må være lov til å stille før man blir bannet fra en kanal. Tror heller jeg finner info et annet sted en den kanalen. Vet om fler som har klaget over "trigger happye" oper der. Mio Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Vil bare si at Hardware.no ikke har noen IRC-kanal. Vi er klar over at det er en rekke #Hardware.no-kanaler på ulike servere som er preget av større eller mindre grad av seriøsitet. Kanskje en ide å legge opp til en chat på HW ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 15:16, skrev pgressum:Vil bare si at Hardware.no ikke har noen IRC-kanal. Vi er klar over at det er en rekke #Hardware.no-kanaler på ulike servere som er preget av større eller mindre grad av seriøsitet. Når mista #hardware.no @ efnet sin status som offisiell Hardware Norge kanal egentlig? Og om du ikke vil kalle #hardware.no @ efnet en tidligere offisiell kanal, når ble brukerlista som fantes på http://www.hardware.no fjerna fra? EDIT: og mer interesant enn når, hvorfor? Quote: Kanskje en ide å legge opp til en chat på HW ? tja, har jo vært requesta en del ganger fra brukere :wink: Men få nå en IRC kanal så man kan bruke en vanlig IRC klient. Istede for en ren webbasert kanal. [ Denne Melding var redigert av: Anders Leipsland på 2002-09-19 15:36 ] Lenke til kommentar
mad_arab Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 14:40, skrev Mio:Dette må vel være norges latterligste hardware kanal på irc?Spurte om noen visste om ei side hvor man kunne få info om når spill blir sluppet i butikken(ikke akersmic) sa jeg.Så ga en fyr meg en url,så ble jeg bannet fra en op.Er det fjortisser som styrer kanalen,eller hva F...??En annen enn stilte et sørsmål ang SP1 til XP,han nevnte oxo at han hadde fått "invalid" key når han prøvde og innstalere SP1 (noe som stemmer sa han)Men han fikk bli.Mener selv at det spørsmålet jeg hadde må være lov til å stille før man blir bannet fra en kanal.Tror heller jeg finner info et annet sted en den kanalen.Vet om fler som har klaget over "trigger happye" oper der.Mio Hvis du synes kanalen er norges latterligste så er det ingen som tvinger deg til å være der.. Reglene våre finner du på: http://www.dinmaskin.no/regler/rules.html Du får også notice om disse når du joiner, og som regel står de i topic. Hvis det er noe du ikke skjønner så kan du spørre operatørene. Vi har hverken mulighet eller kapasitet til å følge med i kanalen hvert minutt, hele døgnet. At noen "slipper unna" med regelbrudd er dessverre ikke til å unngå. Vi prøver å være så rettferdige som mulig, men kan selvsagt heller ikke garantere at folk aldri vil bli kicket pga misforståelser. Hvor "trigger-happy" vi er, kommer helt an på hvor mange regelbrudd det er. Når vi er over 300 brukere så er det ikke til å unngå at noen bryter reglene med jevne mellomrom, og ryker ut. Det er dog få som klager, kanskje fordi de faktisk tok seg tid til å lese reglene etter de ble kicket? mad_arab Operatør på #hardware.no @EFNet Lenke til kommentar
Mio Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Vel,det har seg slik at jeg har lest reglene mer enn 2 ganger. Men når jeg blir bannet av å stille et spørsmål ang når et spill kommer ut for salg i butikkene,så finner jeg heller et annet sted og være :smile: Leste at warez chat ikke er lovlig der. Men han som nevnte at han hadde ugyldig key til XP fikk svar fra en av opene,men ble ikke kicket/bannet. Er ikke sint eller sur,men synes det er leit å bli bannet for og stille et slikt spørsmål som jeg gjorde.Jeg er op på gamesurf kanalene,men banner da ikke noen som stiller et slikt spm..hehe Have a nice day! Lenke til kommentar
pskard Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Quote: Anders Leipsland skrev (2002-09-19 15:27):Når mista #hardware.no @ efnet sin status som offisiell Hardware Norge kanal egentlig? Og om du ikke vil kalle #hardware.no @ efnet en tidligere offisiell kanal, når ble brukerlista som fantes på http://www.hardware.no fjerna fra?EDIT: og mer interesant enn når, hvorfor? Vi hadde en kanal for lenge siden, men de ble tatt over av OPene der. Trolig en 3 år siden eller noe sånt... Etter det har vi ikke hatt noe ønske om å ha en #hardware.no-kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå