Ando Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Jeg får ikke satt root passord. Hva er galt, er det brukeren eller distroen ? Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Forklar litt mer? Jeg har aldri opplevd liknende. Bruker du kommandoen 'passwd' når du er logget inn som root? Lenke til kommentar
Ando Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Jeg kjører bare installasjonsprogrammet. Etterhvert kommer det melding om at jeg må sette root passord. Når jeg har skrevet inn alt det kommer det opp en melding som sier: Could not create ?? in ??. Det samme skjer om jeg skriver passwd.. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Mulig du ikke har nok diskplass. Sjekket dette? Lenke til kommentar
DanteUseless Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Tror neppe det er feil i slack8.1. Har installert rundt 4-5 maskiner med det, og alle har fungert utmerket. -Dante Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Det er ikke no feil. Men pass deg, som de sa. Det kan være at du ikke har mer plass igjen. Jeg gikk på den tabben. Installere du heile greia. Kommer det på mange GB...... og jeg hadde bare en liten partisjon. Og slackware instalasjon bare forsatte og forsatte til den brukte 3.3gb av en 3.2GB partisjon. forklar den. for å si det sånn den hdd'en har jeg kastet nå. Den tok kvelden. Vis du følger den setup meny'en så skal du få spørsmål om å sette passord. Og jeg har aldri møtte det problemet du beskrive. Sjekke om du har no plass igjen på disken... Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 At disken blir ødelagt var vel litt voldsomt... Kan tenke meg at slackware installerer på disken så lenge den har plass, og når det ikke er mere plass prøver den å installere en og en fil videre, men får en feil (som den ikke viser). Når du da skal lagre passord til harddisken, er denne så full at dette blir umulig. Vær litt selektiv når du velger hvilke pakker du skal installere :smile: Lenke til kommentar
p0ker Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Tja.. synes det hørest galt ut.. Men den hardisk kan jeg ikke bruke lenger.. bad-block på store deler av den. Og av en eller annen grunn så ligger de bakerst på den partisjoen jeg brukte som / .... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå