Tom Erik Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hei, jeg kjøpte et skjemkort for ca. 2uker siden, XFX geForce 6600gt 128mb AGP, før det så hadde jeg fx5200 128mb, med det gamle skjermkortet hadde jeg 100fps stabilt på cs 1.6. etter jeg hadde innstalert det nye har jeg bare 70 max, og fps dropper til 10-20 når jeg møter noen eller går i smoke. kan dette ha noe med CPU å gjøre? prøvde nemlig å overklokke cpu'n min, og det gikk ikke så bra.. tror cpu har tatt skader av det, men skal dette ha noe med fps i cs å gjøre? kan noen si meg hva jeg kan gjøre for å få fps'en til 100 stabilt igjen? Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 lasta ned nye drivere? Lenke til kommentar
Dux ducis Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg vet ikke helt. Men 70 FPS kan tyde på noe som har med Vsync. Se om du finner noe options i CS som gjør at du kan deaktivere Vsync. Er ikke sikker, men det er sikkert noen her som kan CS bedre enn meg. Lenke til kommentar
Nauz Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 dette er hva du må gjøre: : andre musetast på skrive bordet- egenskaper-instilinger-Avansert- så velger du menyen for der det står geforce 6600gt. så velger du performance and Quality setting. der finner du " vertical sync" som standar står på program syrt. sett den på av.. så skulle du få 100fps Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 husk fps_max 101 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå