Gene Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Dette er en omlag 2 minutters lang fiksjonsfilm, som vi laget i forbindelse med et prosjekt i medier og kommunikasjon. Det den egentlig handler om er en koffert som alle vil ha, og er villig til å gjøre alt for å få tak i. Kun den som har kofferten vet hva som er i den. Tittelen er veldig viktig for å skjønne resten. Er det noen som har spørsmål til filmen, eller kanskje ikke skjønte den så er det bare å spørre ivei. Hva syntes dere? Filmen Du trenger DivX Codek for å se filmen, det kan du laste ned på www.divx.com EDIT: VLC player funker også Endret 28. februar 2006 av Gene Lenke til kommentar
ZtilongZ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg syns det var kult laget! Tydelig Max Payne inspirert, men mystisk og litt "skummelt". Lenke til kommentar
Gene Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Ja, vi tenkte veldig mye Max Payne og Sin City da vi pønsket ut hvilken stil vi ville ha. Bra observert! Lenke til kommentar
Gene Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Litt flere tilbakemeldinger ville vært fint Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Held på å laste ned filmen no. Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Likte svært godt starten, men interessa dabba av etter 45 sekund. Prøv å komme med fleire viktige moment i filmen, og ikkje ha ei spenningskurve som stadig går nedover, det var ihvertfall slik eg oppfatta det. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 28. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2006 (endret) Takker for tilbakemeldingen Den kan kanksje være litt kjedelig, men nå er det ikke en komedie heller. Trist er det jo at du mister interessen etter 45 sekunder, og at du mener spenningskurven går ned, men det er for å bygge opp spenningen. Når det er sagt, er det jo også viktig at du skjønner poenget med filmen for at den skal være spennende. Høydepunktet kommer jo ikke før på slutten. Endret 28. februar 2006 av Gene Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 28. februar 2006 Del Skrevet 28. februar 2006 Så klart, vi får ein "pay-off" på slutten. Dykk følgjer Hollywood-modellen, noko som fungerer bra. Men du bør også huske at grunnen til at eg mysta interesessa så kjapt var fordi at eg allereide svært tidlig i filmen kunne forutsei kva som skjedde. Du går andreklasse media? Lenke til kommentar
Gene Skrevet 2. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2006 Har media som studieretningsfag, går vk1 allmen Men takk for kritikken, har du noen forslg til hva som kunne gjort det hele mindre forutsigbart? Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 2. mars 2006 Del Skrevet 2. mars 2006 På ståande fot har eg dessverre ikkje det, film er ein av mine svakare sider. Lenke til kommentar
Gene Skrevet 27. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mars 2006 Jaggu ble det ikke årets kortfilm, laget av ungdom i sørtrønderlag Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 18. juni 2006 Del Skrevet 18. juni 2006 Your download has failed. There were no available download servers. Click here to try your download again. Fant denne tråden gjennom signaturen din, og ble veldig nysgjerrig. Kan du laste den opp på nytt? Lenke til kommentar
esselt Skrevet 18. juli 2006 Del Skrevet 18. juli 2006 Da fikk jeg endelig sett filmen deres fredrik (Boye her). Bra den, morro med den tegneserie effekten. Men, ble litt som Earendil sa, litt drøyt til tider eller hva jeg skal si. Men, nå visste jeg jo plottet før jeg så filmen og, så kan hende det ikke hjalp i filmens favør. Uansett, grattis med årets kortfilm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå