Bruker_PK Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Noen som vet om det er gjort forsøk på akkurat dette?? Går det an, eller må vi finne oss i å overklokke via fsb?? Gi beskjed hvis dere har hørt eller lest noe om dette. Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Det går ikke ann. Låsingen på Intel-cpuer ligger nok langt inne i selve brikka hvor ingen kan finne den, så det er nok veldig umulig. Eneste muligheten du har på Intel-cpuer er å klokke opp FSB'n Lenke til kommentar
Danny Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 det er umulig men noen rewiew sider får faktisk ulåst p4 av intel til å teste med,de hadde vært digg å hatt. Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Engineering samples (ES) er avogtil ulåste - desverre er de ikke så lett å få fatt i. I Katmai dagene (P3 450-600 for dere som er historieløse :wink: ) så jeg faktisk et nettsted som auksjonerte vekk slike CPU'er, tror det var HardOCP men de gikk for svært stive priser. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Hvorfor låser AMD og Intel sine cpu'er i første omgang? Er jo igrunn dumt... nei, kose meg med Athlon 1.4'ern min jeg, ulåst med gull og grønne skoger... Lenke til kommentar
miniPax Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Dumt? Så det å tape penger pga en bruker kjøper en P4 2,6GHz og så klokker den opp til 3,0GHz uten å måtte betale det ekstra mellomlegget er ikke dumt? Prøve å se på det fra fabrikantens side...ikke bare forbrukerens. Lenke til kommentar
Ancistrus84 Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 Foretrekker og se det fra MIN side jeg... Kunden har ALLTID rett :wink: Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 FSB klokking gir mer ytelse og hvis det gjør at Dell/HPQ etc ikke kan svindle Intel/AMD så de må slå opp prisene tjener det meg.... Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 vet ikke serlig mye om intel men jeg har lest så mange tester om folk som klokker p4 fra 1.8 til 2.5 osv uten og gjøre noe så jeg trudde multipler ikke var låst jeg. så mye visste jeg :razz: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå