Jinxed Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva er forskjellen (hvis noen i det hele tatt) på aksesspunkt, trådløs ruter, basestasjon og gateway? Er dette det samme? Driver nemlig å titter på prisguide.no og der står det oppført to kategorier: en for aksesspunkt, og en for trådløs ruter/basestasjon/gateway. takk Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Modenrouter> aksesspunkt= nettverk.. Modem>router>aksesspunkt eller Modem>routeraksesspunkt=nettverk Hva har du i dag ? Ren modem eller modem med innebyggt router ? Lenke til kommentar
Jinxed Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Hmm jeg har modem (fra ngt), en 3com router og en 3com usb-dings kobla i pcen, altså trådløst nettverk. Men jeg sliter veldig med det jeg har nå. Den kobler seg fra støtt og stadig, og jeg får ikke noe lurt ut av 3com support heller, så jeg er i ferd med å hive fafoskapet på dynga før jeg tørner. Lenke til kommentar
Variable Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Installer nyeste programvaren både på routeren og driver/software til usb dingsen din. kanskje det hjelper Lenke til kommentar
Jinxed Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Installer nyeste programvaren både på routeren og driver/software til usb dingsen din. kanskje det hjelper 5643368[/snapback] Jepp, har prøvd det, men til ingen nytte - har en egen tråd om det her på forumet: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=533735&hl= Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kamerat av meg har hatt MYE problemer med trådløst nett. Mesteparten av problemene forsvant med kjøp av kraftigere nettverkskort/plugg. Lenke til kommentar
Jinxed Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Kamerat av meg har hatt MYE problemer med trådløst nett. Mesteparten av problemene forsvant med kjøp av kraftigere nettverkskort/plugg. 5643529[/snapback] Nemlig! Anbefalinger mottas med takk og bukk Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror du bør lese dette. Spesielt hvis du bor i boligfelt, blokk, eller lignende. Beklager de manglende bildene. Skal prøve å huske å oppdatere dem i morgen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå