kynast Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Heisann folkens! En kamerat har ett vedig rart problem ved boot av pc`n hans, han må bruke hårføner på pc for og boote!!? Uten hårføner ingen boot!! vi skjønner ingenting!! :!: :!: Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvilke temperaturer er det snakk om i rommet pcen står i? Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 vanlige stue temp. everest sier at cpu ligger på 30 , hd 20,alle vifter går som normalt!? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hva er det egentlig han bruker hårfønern på ? Er det komponenter ? Eller må han bare legge hårfønern på kabinettet ? ( Eller i cdromen ) Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 inn lufte åpningen forran! full peis fullvarme! LOL Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det var litt snodig ja.. Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dårlig kontakt på noe i maskinen? Såvidt jeg husker så utvider varme metall og noe trenger varmen for å få kontakt? Kommer faktisk ikke på noe annet her og nå, ganske uvanlig problem.. Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 vet! aldri hørt om det før jeg heller! Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Ja. kan hende. Men jeg kan ikke tenke meg "senarioet" der jeg kunne finne på at : Hmm.. kansje hvis jeg føner pcen? Kansje den starter da ? Joda, vi prøver vi.. Å gjett om det funka ! Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 han har fått den ideen av en pc tekniker. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det er ikke uvanlig. Elektronikk komponenter kan feile på den måten at de blir veldig følsomme for temperatur. Et vanlig verktøy på et radio-TV verksted er en boks med kjølespray. Man kan da kjøle ned et lite område og på den måten lokalisere feilen. Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjøling ja. Men hva med og prøve og lokalisere feilen med DEN metoden ? Hårføner.. Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 noen ide om hvor feilen kan være? Lenke til kommentar
RockFord_ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror det ligger noe i der nahojdat sa. Siden den faktisk reagerer på varme på den måten.. du må jo bare høre med eiern av vidunderet. Må han stå å varme lenge eller startern med en gang ? Startern med en gang er det mest sansynlig at feilen ligger nært der han varmer. Lenke til kommentar
kynast Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 snakka med han og han sier 5-10 sek,og et par reboot så startern... er vel ikke veldig mye oppvarming? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå