Mister t Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg mener å huseke å ha sett at det er forskjellige dvi'er, stemmer dette? Det er vel noe som heter DVI-D og DVI-I eller noe slikt? Hvis jeg ikke tar helt feil her, kan noen hjelpe meg til å forklare forskjellen mellom disse signalene/kontaktene? Lenke til kommentar
valentino Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 dette skal vel være ganske dekkende: eller mvh. Valentino Lenke til kommentar
Mister t Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 dette skal vel være ganske dekkende: eller mvh. Valentino 5642715[/snapback] Men er det noe forskjell på disse digitale signalene? Jeg mener, er det noen som er bedre enn andre, eller er det bare forskjellige kontakter for forskjellige produsenter? Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 DVI er fellesnevneren for alle DVI-standardene, som er DVI-D (digital), DVI-A (analog) og DVI-I (begge deler). Lenke til kommentar
Hotlink Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ta en titt på http://www.irontech.no/interface/DVI.html De beskriver det ganske greit synes jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå