thinkdifferent Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Lurer på om det fungerer å lodde på en "pilotbryter" (de med rødt lokk, fåes på Biltema og microplex bl. a.) på et optisk drev? DVD Brn min (NEC 3520, tror jeg...) Lurer litt på dette, i og med at dette er to forskjellige brytere... Den som jeg skal lodde på går ikke tilbake av seg, mens som sitter på stasjonen går jo ut igjen... Kommer det til å gå bra hvis jeg skrur av bryteren med en gang igjen, eller er dette bare å glemme? Mvh. En grublende Truls... Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Du kan slå de på og så av igjen. Da vil det funke Lenke til kommentar
sigen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det vil nok funke, hvis du trykker på knappen for å få opp disk-skuffen, og trykker på den mens den er på vei ut, så ser du at den ikke vil gå tilbake Men hvorfor vil du gjøre det? Er det ikke like greit å åpne lokket, flippe på bryteren, legge CD/DVDen i skuffen, for så å lukke dekselet til bryteren, og dermed flippe på bryteren igjen, som igjen lukker skuffen? Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hvorfor "pilotbryter" på DVD rom? Jeg syntes hvertfall at det ikke passer så godt akkurat, heller start knapp da... Men u do as you wish, å det skal funke. Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 (endret) Les denne så blir du vel sikkert mer klok på hvor du skal lodde Edit: La til rett link Endret 23. februar 2006 av Klikka_bZerk Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Fikk det til på min NEC 3520A, men har ikke loddet på bryteren enda.. Kommer med noen bilder på loggen min snart (i morgen eller lørdag...). Lenke til kommentar
Drunken_Master Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Morro da Håper det ble/blir bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå