Angstdypet Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei Jeg har nylig reinstalert Windows etter noen mislykkede forsøk på å installere Linux. Det som har skjedd da, til min store forferdelse, er at min eksterne Western Digital 3200JB harddisk må, i følge, Windows, formateres. Dette er noe av det siste jeg kunne tenke meg, ettersom på den nevnte harddisken ligger 160 gig med diverse godsaker. Så mitt spørsmål er om noen har vært ute for noe lignende eller om noen har forslag til løsninger? Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 har du installert programvaren ? Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 kan du ikke montere den i "disk management"? Lenke til kommentar
9hdoksaet4 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Koble ut den eksterne harddisken din. Så reinstallerer du Windows på den den som du har brukt til det før. Når alt er oppe og går igjen skal det være problemfritt å koble til den eksterne disken igjen. Verdt et forsøk. Endret 21. februar 2006 av 9hdoksaet4 Lenke til kommentar
maedox Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Kan være filtabellen på disken er føkka. Da er det bare å kjøre chkdsk på den. Om du da får stasjonsbokstav på den så høyreklikker du denne og velger properties -> tools -> error-checking: check now. Husk å krysse av for fix errors. Endret 21. februar 2006 av maedox Lenke til kommentar
nahojdat Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hvor oppdatert er XP du legger inn? Anbefaler alltid oppdatert med SP2.. Lenke til kommentar
Angstdypet Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Har installert SP2, den kommer opp som bokstav men med filsys: RAW, programvaren er installert og fungerer fint såvidt jeg kan se. Checkdisk og Disk Management fungerer heller ikke. Kan problemet stamme fra at jeg ikke plugga ut disken når jeg reinstalerte Windows? Endret 21. februar 2006 av Angstdypet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå