Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 XBOX Live virker fint her, men noen ganger får jeg network problems (eller noe i den duren) når jeg prøver å joine et custom game. Jeg har alltid trodd at dette er pga jeg ikke har åpnet de rette portene (har ikke åpnet noen porter i NAT'en). Er det noen porter som skal være åpne? Jeg har en ruter , Zyxel 600 series. Lenke til kommentar
Xaero Chief Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har det samme problemet.. Her på skolenettverket;) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 på nettwork test skal NAT være Open... port 80 og 3075, tror jeg det var Lenke til kommentar
roolf Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Trafikk over portene 3074 og 88 (både TCP og UDP) skal være forwardet til xboxens interne IP-adresse i nettverket. Som du nevner settes dette opp i routeren. Sjekk manual eller hjemmesiden til produsenten for å finne ut hvordan du gjør det på din router. At du ikke får joinet partyet til andre i Halo2 skyldes at party hosten også har strict nat, mao ikke åpnet de riktige portene. Dersom noen andre er party host vil du kunne joine gamet, men ikke høre de andre som har strict nat. En annen grunn til at du ønsker å ha open nat er at du med strict nat aldri vil kunne være host i et spill det en av de andre spillerne også har strict nat. Og det er synd i Halo2 siden hosten normalt har en fordel. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå