Tonim Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Award BIOS Type Phoenix - Award BIOS v6.00PG Award BIOS Message ASUS A8N-SLI DELUXE ACPI BIOS Revision 1013 System BIOS Date 07/26/05 Video BIOS Date 01/06/05 BIOS Manufacturer Company Name Phoenix Technologies Ltd. Product Information http://www.phoenix.com/en/products/default.htm er det noen som vet hvordan jeg skal flashe denne biosen eller clocke , er det bra å gjøre det eller? har en amd athlon 64 3700+ på kortet med 2gb ram og powercolor x800xl kort i min pc. liker det jeg har men vil gjerne ha det litt råere men stabilt . noen som har samme kortet å prøvd gi meg svar takker!! Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Er vel ikke noe problem å flashe biosen bare å gå inn på www.asus.com og hente ned biosen samt følge instruksjonene. Vil anbefale deg å lese denne tråden før du gjør noe som helst samt stille eventuelle spørsmål i den. Første innlegget forklarer mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå