Caddy Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 Noen som vet om et bra og enkelt program til å ta screenshots med i spill og i windows? Lenke til kommentar
TST Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 HyperSnap-DX er det mest kjente og etter min smak det beste. Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 19. september 2002 Del Skrevet 19. september 2002 For spill er det Fraps som gjelder. I tillegg til å kunne ta screenshots i alle spill med samme knapp, viser det også fps i de fleste spill. Du finner Fraps 1.8 bl.a. her Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Takker for alle svar. :smile: Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 19. september 2002 Forfatter Del Skrevet 19. september 2002 Ingen av disse svarte til forventningene... Det jeg leter etter, er et gratis program som legger seg i systrayen og lagrer alle bildene automatisk som .jpg filer. Jeg vet at det finnes, men jeg husker IKKE hva det heter... Noen som kan hjelpe meg der?? Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 20. september 2002 Del Skrevet 20. september 2002 MW Snap http://www.mirekw.com/winfreeware/index.html (freeware) Lenke til kommentar
TST Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 Quote: Den 2002-09-19 16:03, skrev Caddy:Ingen av disse svarte til forventningene... Det jeg leter etter, er et gratis program som legger seg i systrayen og lagrer alle bildene automatisk som .jpg filer. Jeg vet at det finnes, men jeg husker IKKE hva det heter... Noen som kan hjelpe meg der?? Programmet jeg nevnte lagrer alle bilder automatisk i det formatet du selv velger. Hvorvidt det legger seg i systray eller ikke er vel egentlig ikke relevant. Du tar skjermbilde ved å trykke på en knapp (som du selv velger), og bildene lagres i en mapppe du selv setter opp. Du kan ta så mange skjermbilder du vil før du avslutter spillet/programmet du skal ta skjermbilder av. Hva er poenget med at det skal ligge i systray egentlig? Lenke til kommentar
Ballemannen Skrevet 21. september 2002 Del Skrevet 21. september 2002 http://www.analogx.com/contents/download/s...tem/capture.htm veit ikke om det funker i spill...men man kan mekke hvilken hotkey man vil etc. Jeg husker heller ikke om det er .jgp eller noe annet. Funker bra hos meg ihvertfall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå