Rockna Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 trenger mye mithril og iron no og har et lite problem å finne store mengder av dette noen som vet som bra mine plasser der det er iron/mithril? Lenke til kommentar
different Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Badlands er bra for Iron, er noe Mithril der og. Lenke til kommentar
wonnim Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 i badlands finner du masse mithril Lenke til kommentar
@_@ Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 ein del iron i 1k needles, og av og te ein mithril i den centaur grotta. Lenke til kommentar
Walts Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 badlands er nok det beste.. er ca 50/50 iron og mith.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Badlands, og hvis du vil ha noe i lavere level, dra til tousand needles. Hvis du drar til wyvern klippen, er det massevis av iron og mithril der. Jeg, som er warrior, logger på hver hlavtime og fikk nesten alle wyverns til å følge etter meg. Så brukter jeg rataliation, og drepte alle. Så minet jeg alle iron veins og mithril veins jeg så. Og logget inn igjen neste halvtime og i mellomtiden spiler jeg på en anne char. Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) ja dæven det va jo drit mye i badlands Endret 22. februar 2006 av Rockna Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå