Gå til innhold

Hva er dette for noe?!

Anbefalte innlegg

Dette er en kommentar!

[KRITIKK]

hva er egentlig poenget med denne kategorien? Skal man poste workloggen i "arbeidslogger" mens man poster kommentarer her, slik at det er bare personen som er "logger" som poster i arbeidsloggen? For noe tull.

[/KRITIKK]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er ønsket at de fleste brukerne. Man oppretter en tråd hvor loggen postes, og en hvor kommentarer legges inn. Dette gjør at flere kan følge med i arbeidsloggen uten at man trenger å lese 5 sider med "stå på" meldinger før man finner et bilde.

5643642[/snapback]

Endelig...

Er visst bare Snekker'n som klarer å reservere poster.. men vi ser nok ikke mer til han, siden han er truet på liv og død av moderatorer(rykte...)..

Lenke til kommentar
Dette er ønsket at de fleste brukerne. Man oppretter en tråd hvor loggen postes, og en hvor kommentarer legges inn. Dette gjør at flere kan følge med i arbeidsloggen uten at man trenger å lese 5 sider med "stå på" meldinger før man finner et bilde.

5643642[/snapback]

Syns det var mer en godt nok grunnlag..

Verste jeg vet er å lete gjennom 20 poster for å finne updates. Håper dette kommer i orden fort :)

Lenke til kommentar

Ok... kanskje jeg også ser fordeler med dette nye systemet. Men en liten idé:

Hadde det ikke vært bra om selve arbeidsloggen fikk en slags blogg-stil? Og når man opprettet en logg ble det automatisk opprettet en tråd for kommentarer. Ser for meg blog-seksjonen, bare at det heter arbeidslogg-seksjonen, og med automatisk oppretting av en kommentar-tråd når man starter en logg!

Lenke til kommentar

Jeg synes denne Bit-tech.net-rip-off-kategoriseringen er ganske grei, for da slipper man å lese igjennom ti tusen kommentarer når man egentlig bare er interessert i selveste workloggen(arbeidsloggen).

Naturligvis er det litt rart i begynnelsen, og litt surrete for oss som allerede har worklogs, men det gjør seg nok til etterhvert. :) Jeg er iallfall fornøyd.

Lenke til kommentar

Var det virkelig nødvendig å splitte "arbeidslogger"? Jeg ser absolutt problemene med alt rotet, og all letingen etter updates. Likevel synes jeg det er en dårlig løsning som er valgt.

Personlig synes jeg det fungerer fint når trådstarter linker til alle updates i den første posten, og så linker videre til neste. En bedre løsning er at alle updates går i den første posten, og så kommer kommentarene i post 2 , 3 , 4 , 5 , ... ,. En mye ryddigere løsning på problemet etter min mening. Å innføre denne løsningen tror jeg også er lettere å innføre enn "splitteløsningen"

Noen enige? Husk at det er ingen skam å snu ;)

Lenke til kommentar
Var det virkelig nødvendig å splitte "arbeidslogger"? Jeg ser absolutt problemene med alt rotet, og all letingen etter updates. Likevel synes jeg det er en dårlig løsning som er valgt.

Personlig synes jeg det fungerer fint når trådstarter linker til alle updates i den første posten, og så linker videre til neste. En bedre løsning er at alle updates går i den første posten, og så kommer kommentarene i post 2 , 3 , 4 , 5 , ... ,. En mye ryddigere løsning på problemet etter min mening. Å innføre denne løsningen tror jeg også er lettere å innføre enn "splitteløsningen"

Noen enige? Husk at det er ingen skam å snu  ;)

5648702[/snapback]

Der er en briliant løsning. :D SÅÅÅ enig. Det tror jeg er den beste løsningen. at trådstarter har mulighet til å markere posten som en update, og så havner den fremst i tråden :D Bra FredrikFredrik ;)

Lenke til kommentar

Men dere må jo innrømme at dette og har sine gode sider da ;)

Er slit å flytte over og fikse på alt igjen, men det går nok i orden! Har dere vært innom Bit-tech.net så ser dere samme greiene, de har også hatt sånn det har vært her før og, og de ble ganske så fornøyd med denne løsningen!

Man vender seg sikkert til det... : )

Lenke til kommentar

Dere blir nok fort vant med det.

FredrikFredrik: IPB har en begrensning på 30 bilder pr. post, noe som gjør det vannsklig å poste alle bildene i første post. En løsning er som brukeren "Snekker'n" gjør, å reservere poster.

Personlig har jeg sett utallige poster, flere tråder og en håndfull PM's hvor brukere har tatt opp at de vil ha det nettopp slik. Personlig støtter jeg denne løningen sterkt.

Lenke til kommentar

Ikke for å mase på noen her, men når man har begynt på en logg FØR HW.no og ok.no ble sammen, skal man da bare la loggen være som den er i Arbeidslogger- Kommentarer og lage en ny tråd i Arbeidslogger?

Eller skal man slette alle updates og bilder i den gamle Arbeidsloggen?

EDIT: Unnskyld hvis dette spørsmålet er feilplassert...

Endret av Trussl
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...