Tonim Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei noen som kan hjelpe meg jeg har et powercolor ati radeon x800 xl kort pci-express og trenger gjerne tips og trenger clokke frekvenser som er opptimale og stabile. foreløpig er frekvensene slik = core - 398.3 mem -492.8 jeg lurer også på hvilke soft mod prog jeg bør bruke har rivatuner nå, og er det noen som vet om jeg bør flashe biosen på skjerm kortet eller noen som har peil på hvordan jeg kan dra mest mulig ytelse uttav dette kortet... jo flere tips og tanker rundt dette er fint.... Har montert ny vifte til kortet så det funker hvertfall:) jeg har prøvd omega drv og ati tools får ikke clocket så mye . Er det oxo noen som kan noe om flashing av denne biosen , funker det og er det bra , eventuelt hvordan gjør jeg det.... Lenke til kommentar
2 Fast 4 Biltema Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg ville ikke flashet (Tror det vil ødlegge kortet). X800Xl kortene pleier ikke å klokke så bra( ca 420 - 440mhz GPU.. Det varierer ). Lenke til kommentar
Zink Skrevet 27. februar 2006 Del Skrevet 27. februar 2006 (endret) jeg har prøvd omega drv og ati tools får ikke clocket så mye Tweak og volt mod av x800xl: Voltmod Guru Rage3D Tweak v1.1 HotHardware tester og OC'er Gammel test som antyder %-vis økning som kan forventes på x800xl: Endret 27. februar 2006 av Zink Lenke til kommentar
Duckhunter Skrevet 3. mars 2006 Del Skrevet 3. mars 2006 (endret) 446mhz på GPU og 550mhz på minne... med AC ATI silencer Tror nok du kan trykt kan gå for 6-7% økning på både minne og GPU til å begynne med, så tar du det derfra... Hvilken vifte er det du har monter? http://service.futuremark.com/compare?2k3=4173487 Endret 3. mars 2006 av Duckhunter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå