Medisinmannen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Jeg trenger meg en ny mus, min 6 år gamle Microsoft kulemus (som en gang var hvit, er nå gul) er jeg lei av. Jeg vil ha meg en ny, helst gaming mus. De 2 kravene er: * max pris er 350kr * ikke kjempe stor(ikke like stor som mx512) Har dere noen forslag? tar gjerne imot forslag på muser som koster mer en 350kr, men helst under 350. Takker for svar, og ha en riktig god vinterferie! Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Razer-musene eller Raptor f.eks. er ganske greie og passer til ditt formål og dine krav! Lenke til kommentar
Tøråsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Logitech mx510 er en mus jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg elsker også de knappene på siden (fram-og tilbake knapper). Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Logitech mx510 er en mus jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg elsker også de knappene på siden (fram-og tilbake knapper). 5643857[/snapback] Kan si meg enig i dette... Mus ble rett og slett ikke det samme etter mx510 Det finnes vel også en oppgradert versjon av den, mx518? Den ser i allefall lik ut på bilder. http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307658 edit: sorry, den kosta 398,- edit2: Prisguide kr 345,- : http://www.pixmania.com/no/no/95856/art/lo...html?srcid=1911 Endret 21. februar 2006 av KriFos Lenke til kommentar
QBab Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 spytt inn litt extra cash og gå for ordtnli high class kvalitet Logitech G5... Den KiCKer... Beste musa på markedet Lenke til kommentar
Bluum Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Razer har veldig gode muser. Rett og slett enormt god presisjon, serlig i spill. Headshot i Cs f.eks.; mye bedre enn NOEN mus jeg har testa. (MX510, MX518, div. hjulmus og standard optiske) Diamondback, som jeg har, er litt "styla" med lys. Ikke helt umerkbart midt på natta når du skal sove, men på en annen side finner du musa på mørke LAN Gode sider ved musa: Lav, kan styres med håndledd og fingre behagelige knapper Bra hjul God optikk! Optikken skrus aldri av, noe som sikrer respons ved minste bevegelse Lett ledning som ikke krøller seg Bra software medfølger gullbelagt USB2.0 kobling (litt unødvendig??) "gummilist" langs kanten, gir godt grep (ikke ubehagelig) "on-the-fly" sensitivity; lar deg skifte sensen ved hjelp av musa +++ Dårlige sider ved musa: Jeg ville sagt ingen, men noen synes ekstraknappene er plassert dumt, men de er det bare å skru av; selv om de ikke står på fra før Enkelte vil si den er for lav, men siden du ikke liker høye muser...ikke noe å bry seg om Bare les testene du finner i prisguide, de støtter min anbefaling EDIT: Forskjellen på Diamonback'ene er etter det jeg vet KUN fargen på lysene; men plasma er utstyrt med lysløs optikk. Endret 22. februar 2006 av Bluum Lenke til kommentar
boyom Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 mx518 med hvilken musematte som helst Btw så er det 1000 andre som skriver det samme som deg! bare let litt rundt så finner du andre anbefalinger! Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Logitech mx510 er en mus jeg anbefaler på det sterkeste. Jeg elsker også de knappene på siden (fram-og tilbake knapper). 5643857[/snapback] Enig her! Beste musa jeg har prøvd som ikke er så altfor dyr! Tror det er det beste valget for deg til 350 kr! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mx 510 er et godt valg, kanskje litt stor.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Razer dimondback!har selv en camelon og er veldig fornøyd med den. Fordeler:liten og passer bra i hånda ganske billig(billiger en plasma og magma og innholdet er likt) Ulemper:du begyner og svette i hånda etter et par timer og musa bllir lei og ta i. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har MX518, nesten heilt lik MX510 og anbefaler den serien på det sterkaste, kjempemus. Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har MX518, nesten heilt lik MX510 og anbefaler den serien på det sterkaste, kjempemus. 5664152[/snapback] Nettop, kjempe mus:p, men for min del litt stor.. Men det er jo smak og behag da.. Lenke til kommentar
Mr.Dahl Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Har MX518, nesten heilt lik MX510 og anbefaler den serien på det sterkaste, kjempemus. 5664152[/snapback] Nettop, kjempe mus:p, men for min del litt stor.. Men det er jo smak og behag da.. 5664354[/snapback] Enig med deg litt stor,men det er jo bare et spørsmal om smak da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå