sveioen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Da jeg hadde Engelsk Win XP installert funket pålogging til Telenor ADSL fint. Nå når jeg har installert norsk versjon av Win XP funker det IKKE. Hva språk windows er i har vel ingenting å si for pålogging til ADSL? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hmm.. du har vel husket å legge inn pppoe etter at du la inn xp no?? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 har du husket å instalere driverene til nettverkskortet? Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Har ikke lagt inn driver. Det var ikke nødvendig i den engelske versjonen så da burde jeg vel ikke trenge å gjøre noe nå heller? Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, bør ikke være nødvendig d... Men har du husket pppoe, eller er det lagret i en router? Lenke til kommentar
sveioen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hmm. Glemte kanskje en vesentlig ting her. Problemet er at den ikke godtar bruker/pass i den norske, "ugyldig bruker.../pass". Det funket fint i den engelske, og passordet har ikke blitt forandret siden bytte av OS. Virker kanskje som et banalt spørsmål, men du vet aldri i Windows. Endret 21. februar 2006 av sveioen Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hm.. nei, da vet ikke jeg... capslock kanskje? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kan det være tastatur språk og layout som er forandret? Brukt noen spesielle karakterer i passordet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå