bakela00 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Heisann... Sitter med 2 pcer... En linux og en xp maskin Har satt opp ftp server på xp maskinen og har lagd cmd fil som bruker net use kommando for å koble opp nettverk drev fra linux maskinen. Problemet her er at jeg gjerne skal sette opp ftp serveren til å bruke netteverks harddiskene også.. Men jeg får det ikke til Noen som har noen tips, eller går d rett og slett ikke...? Bruker serv-u om det hjelper (sette opp ftp server på linux er ikke et alternativ, da jeg ikke kan noe særlig om linux å har fått d langt opp i halsen,.... ) Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det skal ikke være noe større hokus pokus det. Hvis du har mappet opp de delta områdene som "stasjoner" i windows er det bare å dele de. Lenke til kommentar
bakela00 Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ja, d trodde jeg også.. Men når jeg høyreklikker på de, får jeg ikke opp valget om å dele de.. Lenke til kommentar
Zerge Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 da bruker du helt klart feil ftp server,. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå