Bad4Bing Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Huff da var det på tide å kjøpe ny telefon. Fant nå en siden Amentio hadde med billig av både mobil og ny mus. Men så var det registreringen da? Jeg blir gal her, jeg prøver å registrere meg men det er visst umulig? Org#? hva skal jeg liksom skrive der? jeg er sikkert noob som ikke forstår meg så godt, men når man skal registrere seg ved andre netshopper bruker det som regel å være MYE lettere. ... Noen der ute som har vært borti dette? Legger ved linken til registreringen: http://www.amentio.no/CustomerRequest.aspx Takker for alle svar Lenke til kommentar
Bad4Bing Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Hei den som kan slette den posten! :=I.. denne kan vell slettes eller.no? Jeg fant ut av det uansett... ... Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Greit, da stenger vi tråden. Til neste gang, prøv å lag et litt mer beskrivende emnefelt - feks "Klarer ikke registrere på amentio.no" . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg