lokeland Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg har et PS2 tastatur, men siden PS2kontakten på hovedkortet mitt er ganske død trenger jeg å få kobla det på en USBkontakt. Jeg har sett løsninger som konverterer fra PS2 til USB via. en boks, men 250kr er alt for dyrt. Finnes noe annet, enklere og billigere? Er det noen måte jeg selv kan koble om og lodde fra PS2ledningen til en USB-kontakt? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror det skal bli bra vanskelig å lodde om til en usb kontakt. Usb har vel en 4 ledere, og ps2 har vel en 6-7 elns.. hva med å kjøpe nytt tastatur? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Kan jo forøvrig det. Har et Logitech Desktop MX sett med mus og tastatur, men av en eller annen merkelig grunn så scroller det av seg selv! Mistenker en teknisk feil inne i tastaturet (har funnet fram til at det er feilen) så jeg skal prøve å åpne det å rense litt. Er det andre ting sølt cola som kan forstyrre scrollemekanismen på keyboardet eller taster? Men om jeg ikke får det til. Har noen et forslag til et BILLIG, godt, støysvakt keyboard med normal layout, IKKE laptoptaster/layout, helst sort design også? Vil helst ha frakta lav også, men jeg slipper vel ikke unna den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå