Gå til innhold

Forskjellen på 1.6 og Source?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

spilte 1.6 før, og likte aldri source da det kom. Jo, grafikken er suveren den, men cs skal ikke ha så god grafikk. Dessuten ser våpnene ut som leketøy. Som nevnt ovenfor er det andre lyder, og mange flere lyder. Noe som ikke er like gunstig. Det er vanskeligere å fokuserer på source.

 

Men.. For folk som aldri har spilt 1.6, er source et bedre spill. Det er mer tilnærmet "virkeligheten"

Lenke til kommentar

Fjerna noen innlegg. Om man er lei av en type tråd, og mener det ikke trengs å diskuteres, så rapporter den. Tullete å bare spamme den med "jeg liker ikke sånne tråder.." Slikt har ingenting med saken å gjøre, og gjør forumet til et mindre trivelig sted å være.

 

Tråden forblir selvfølgelig åpen.

Lenke til kommentar

CS:S er god grafikk, men det kan liksom ikke måle seg med klassikeren 1.6

Det er veldig stor forskjell på aim, damage, maps, måten våpnene oppfører seg på (rekyl osv), skins til våpen, lyder, shield er fjernet ++ i Source altså

 

Er veldig lenge siden jeg ahr spilt CS:S eller 1.6, jeg anbefaler bf2 framfor noen av de der spillene, tror du kommer til og finne bf2 mere utfordrene/underholdene enn både CS:S og 1.6 :)

Endret av kt600
Lenke til kommentar

det samme som er med bf2 og 1942, mange bra oppgraderinger (men det er mye større forskjeld på battlefield da!)

 

aimen er helt annerledes på de 2 spillene.! jeg spilte 1.6 et halvt år før jeg fikk meg source men nå som jeg har spilt source i 1 år så liker jeg det mye bedre!!

 

det hele har med vane å gjøre!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE

forskjellen er at CS.S er bedre en cs untatt noen av dem "pådødoglivtilhengerene" av cs før source kom

 

 

jeg kan tenke meg at dem er vant til cs og vil ikke helt gi opp de gode minnene med cs ved å hoppe over på source:)

 

imidlertidig så vet jeg om mange som var cs spillere som var skeptisk på å hoppe over til source men nå angrer de ikke :D

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skal dere få de inne hodet deres snart? Vi spiller ikke 1.6 fordi vi er redde for noe nytt, det er jo noe det dummeste jeg har hørt. Ikke pga dårlig hardware heller. Vi synes faktisk 1.6 er bedre. Og om du kjenner noen som hoppet over, big deal, vi bryr oss ikke.

5644062[/snapback]

 

hvem er vi? jeg har også spilt vanlig cs i flere år!

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
hvem er vi? jeg har også spilt vanlig cs i flere år!

5644143[/snapback]

De som fortsatt spiller 1.6 og synes 1.6 er best.

5644248[/snapback]

 

synes 1.6 er best?. hvor lenge har du spilt source? for man kan ikke påstå at 1.6 er best uten å ha spilt cs.s ihvertfall i en måned. tviler på at du har det grunnlaget

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Jeg har spilt mye 1.5, 1.6 og CS:S, men 1.6 er bedre, lyden er på trynet i source spør du meg.

 

Grafikken er hovedforskjellen, men lyden er mye dårligere.

5644269[/snapback]

 

jeg ler... lyden er mye bedre i source

 

hva får deg til å si at lyden er bedre i 1.6?

Lenke til kommentar
Det krangles ofte om hva som er den beste versjonen av CS, men jeg har egentlig ikke fått med meg hva som er forskjellen? (Bortsett fra den pene grafikken i Source)

 

Kan noen gi meg en liten innføring i dette?

5641902[/snapback]

 

 

Feelingen i 1.6 er mye bedre enn i CS:S. Jeg orker ikke forklare det. Du får heller spille det litt og oppleve det first-hand.

5641977[/snapback]

 

Og noen kan si "feelingen" er bedre i Source enn 1.6. Er nok ingen fasit svar på et slikt spørsmål. Og egentlig en ganske håpløs diskusjon som kan utarte seg til å bli en kamp mellom 1.6 folket og Source folket.

 

Jeg blander meg ikke serlig mere inn her enn det. Jeg er level designer, designet brett til 1.6 før, og har nå gått over til Source (mer Hl2 for tiden enn CS).

 

Men kan gi deg et ganske konkret svar på hvorfor noen spiller 1.6 fremfor CSS. Smaken er som baken, den er delt ;)

Lenke til kommentar

For å sitere meg selv

 

Ikke for å kverulere, men here goes. Du sier at min 'feelingen-uttalelse' ikke er et fasitsvar, men allikevel sier du at et konkret svar på diskusjonen er at smaken er som baken?

 

Makes nada sense to me.

5644857[/snapback]

 

Jeg sier ikke at du har fasitsvaret, jeg sier at du sa at det er et konkret svar. Hører jeg publikum rope pwnsd?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...