bentyman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Mårnings, jeg har her jeg bor KUN tilgang til modem (eller ISDN) men valgte modem pga ringer lite og pris. Jeg bruker frisurf fra Telenor og ingen av de store aktørene der ute kan levere bredbånd, da jeg ligger 6300 meter fra nermeste sentral. Regjeringen har jo sagt at alle skal ha tilgang til bredbånd innen 2007, men jeg lurer på andre alternativer, hvor det går an å betale en fast pris uansett bruk via modem, for i lengden blir mitt opplegg ganske dyrt. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Det finnes fribruk for ISDN men det er dyrt, rundt 800,- pr mnd. Lenke til kommentar
bentyman Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 Ja, nei det blir iallefall ikke aktuelt... Går det ikke an å jazze opp modemet da? Lenke til kommentar
koker Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Mulig du kan bruke UMTS eller EDGE. Du kan skjekke dekning her Lenke til kommentar
melsom Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Hva med http://www.nordiskmobiltelefon.no/ ? Lenke til kommentar
jojo123 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 dette er kanskje et alternativ...? tele 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå