ovinn Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Hei Håper dere kan hjelpe meg med dette; Jeg har tenkt litt på å laserskjære ut en diamant i stål, for så å sveise den på kabinettet mitt (Link i sigg : ) ). Men da trengte jeg en .dfx eller .dwg fil som de kunne legge inn så lasern hadde noe å se etter, og hvis de gjorde det for meg så ville det ha kostet opptil 2-3k Og det ble mye billigere hvis jeg gjorde det selv, vet ikke hvor mye enda Er det noen som kan lage .dwg og/eller.dfx fil av bildet jeg legger ved? Helst .dfx sa han Takker for alle svar! Øyvind Hvis det funker sånn, så skal målene være: (LxH) 38cmx26,5cm Endret 5. mars 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Kom på.. Hvis du tegner noe i SketchUp, og exporterer 3D Modell, da blir den jo lagret i .dwg sant? Hvis så, så kan jeg jo klare det selv men hadde håpet på en .dfx fil som noen av dere kunne fikset til meg : ) Forslag til andre steder jeg kan prøve? EDIT: AutoCAD, det man må bruke? Hvor finner jeg det? (Jaja, søkte på google, men jeg er ikke den mest tålmodige når det gjelder sånt ;p) Endret 21. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
medi8or Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 EDIT: AutoCAD, det man må bruke? Hvor finner jeg det? (Jaja, søkte på google, men jeg er ikke den mest tålmodige når det gjelder sånt ;p)5642702[/snapback] www.autodesk.com Hvis det bare er den diamanten du skal lage, så tror jeg det er billigere å punge ut med de 2-3000 kronene de ville ha for å gjøre det for deg. Tviler på at prøveutgaven av Autocad lar deg lagre noe dxf eller dwg, men du kan jo prøve... Hva stopper deg forresten fra å bruke SketchUp, hvis du har den, og den virker? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) EDIT: AutoCAD, det man må bruke? Hvor finner jeg det? (Jaja, søkte på google, men jeg er ikke den mest tålmodige når det gjelder sånt ;p)5642702[/snapback] www.autodesk.com Hvis det bare er den diamanten du skal lage, så tror jeg det er billigere å punge ut med de 2-3000 kronene de ville ha for å gjøre det for deg. Tviler på at prøveutgaven av Autocad lar deg lagre noe dxf eller dwg, men du kan jo prøve... Hva stopper deg forresten fra å bruke SketchUp, hvis du har den, og den virker? 5643996[/snapback] Langt ifra om jeg har 2-3k på en diamant Men jeg bare lurte på om det gikk ann Må alltid spørre jeg skjønner du, hehe=) For sikkerhets skyld lixom.. Men da er det jo bare å legge inn diamanten der, og lagre den som .dwg fil? : ) Yay! EDIT: Jeg trenger et "ja" her og Endret 21. februar 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 24. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe, takker Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 *Info-bump* Tenkte jeg skulle informere om at det er fikset Nitrob var snill og lagde mange til meg! Tusen takk Lenke til kommentar
techs Skrevet 9. mars 2006 Del Skrevet 9. mars 2006 (endret) "låne-versjon" gir deg nestegang ferie fra forumet - les retningslinjene! ~Moderator Endret 10. mars 2006 av Alastor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå