kazzoo Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Nettavisen: spill Noen som har prøvd dette spillet? Er det like bra som anmelderen skal ha det til? Lenke til kommentar
Livert Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Har spilt cirka halve spillet, er meget fornøyd. Syk og bra atmosfære, samt god humor. Liker konseptet. BTW: har i skrivende stund ikke fått lest artikkelen du linker til. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vi kommer med en omtale her på Gamer.no veldig snart. Lenke til kommentar
ttt Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Mange ser på dette som årets spel 2005, det sier no ein del. Eg har ikkje spelt det så mykje enda, men så langt er eg godt fornøyd. Spelar forøvrig PC versjonen. Lenke til kommentar
thomanil Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Beste adventure-spillet på en god stund... men ikke i klasse med Grim Fandango. Bare min mening. Lenke til kommentar
Philkenn Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Syns egentlig ikke det er no bra. Prøvde det i dag på ps2, det var jo lasting hele tide, laaaange lastetider. Pluss at grafikken heller ikke var noe å skryte av... Lenke til kommentar
draum Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Nettavisen: spill Noen som har prøvd dette spillet? Er det like bra som anmelderen skal ha det til? 5641707[/snapback] personlig syntes jeg det var det aller beste spillet jeg runna i fjor. noe vrient på slutten kanskje, men det var hele tiden så spennende å se hva som skulle skje rundt neste sving. Det var dog ikke langt nok, men det kan jo sies om alle spill som engasjerer så mye at man ikke klarer legge det fra seg. Anbefales på det varmeste! Lenke til kommentar
Vagaprog Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvorfor er det ikke på PC! Lenke til kommentar
hugRmunR Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Kommer te PC... Spilte demon for ei lita stund sia, skikkelig gøy ^^ Lenke til kommentar
ttt Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Hvorfor er det ikke på PC! 5663858[/snapback] Spelet er ute på PC: http://gamer.no/product.php?productId=19952 Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 25. februar 2006 Del Skrevet 25. februar 2006 Syns egentlig ikke det er no bra. Prøvde det i dag på ps2, det var jo lasting hele tide, laaaange lastetider. Pluss at grafikken heller ikke var noe å skryte av... 5654283[/snapback] Grafikken på PS2-versjonen er ikke noe å skryte av nei, men på xbox og pc er den mye bedre (og lastingtidene er kortere). OT: Dette er klart et av de beste spillene jeg har spilt, løp og kjøp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå