ATI9550 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Heisann, er litt i tvil om jeg skal kjøp LCD skjerm på butikken eller online, er vel litt skeptisk til pixel feil om jeg bestiller online. Men så er det sikkert billigere å kjøpe skjermen online? Hvor mye er det for frakt for skjerm egentlig? EDIT: en ting til, ser at de har 930BF på tilbud, gjelder tilbudet bare online bestilling? Endret 21. februar 2006 av ATI9550 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Kjøp 930BF på Komplett nå ja, superbillig og god skjerm, vil jeg tro det er. Ikke frykt netthandel, det pleier å være problemfritt Dessuten sparer du masse penger på det. Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Heisann, er litt i tvil om jeg skal kjøp LCD skjerm på butikken eller online, er vel litt skeptisk til pixel feil om jeg bestiller online. Men så er det sikkert billigere å kjøpe skjermen online? Hvor mye er det for frakt for skjerm egentlig? EDIT: en ting til, ser at de har 930BF på tilbud, gjelder tilbudet bare online bestilling? 5641636[/snapback] Glimrende tilbud hos komplett denne uka ja. Har aldri opplevd noen tull ved online-bestilling. Og jeg har bestilt en del for å si det sånn. Husk at når du kjøper ting online har du 14 dagers angrerett. Dette fordi man ikke har mulighet for å se produktet man får, før man betaler. Lenke til kommentar
ATI9550 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Heisann, er litt i tvil om jeg skal kjøp LCD skjerm på butikken eller online, er vel litt skeptisk til pixel feil om jeg bestiller online. Men så er det sikkert billigere å kjøpe skjermen online? Hvor mye er det for frakt for skjerm egentlig? EDIT: en ting til, ser at de har 930BF på tilbud, gjelder tilbudet bare online bestilling? 5641636[/snapback] Glimrende tilbud hos komplett denne uka ja. Har aldri opplevd noen tull ved online-bestilling. Og jeg har bestilt en del for å si det sånn. Husk at når du kjøper ting online har du 14 dagers angrerett. Dette fordi man ikke har mulighet for å se produktet man får, før man betaler. 5643989[/snapback] Okey takk for den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå