boen00 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Problemet er at ingen aktive programmer som limewire og internett. Og når man får melding i msn kommer ikke samtalevinduene opp i oppgavelinjen.. Er det en innstilling som er stilt feil? Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Vil tro det er windows som er fucket.. Windows ME er ikke akkurat det mest stabile windows.. kan jo være innstillinger da.. men har aldri vært borti noe sånt Lenke til kommentar
boen00 Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) OK. Det OS virker ikke som det er til å stole på, heldigvis er dette en venn sin pc og ikke min! Jeg har heldigvis XP. *Fjernet* Mvh boen00 Endret 22. februar 2006 av boen00 Lenke til kommentar
z1nox Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 OK. Det OS virker ikke som det er til å stole på, heldigvis er dette en venn sin pc og ikke min! Jeg har heldigvis XP. Men men.. Hvis jeg laster ned xp fra piratebay, er det da bare å brenne en cd, for å så kjøre det i hannes PC? Er det så lett? Mvh boen00 5644551[/snapback] Tror du bør fjerne denne posten da den handler om piratkopiering, eller edite vekk noe av det ;p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå