phewBAR Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Veit ikke om jeg skal plassere tråden i Skjermer eller Konsoller så putter den her å ser om den blir flyttet! Here goes... Kjøpte meg en XBOX 360 Premium i går å tenkte jeg skulle dra nytte av denne 43" Pioneer plasma skjermen min som hadde ett stort HD-Ready klistremerke på seg da jeg kjøpte den. Så jeg koblet til 360'n, valgte HDTV tilkobling på den ledningen hvor man skal velge TV eller HDTV, trur også jeg satte alle ledninger korrekt. Slo på maskinen å regnet med dette skulle starte av seg selv. Nope, ingen ting skjedde. Hørte bare lyd. Valgte så TV å brukte scart å fant XBOX'n på en av de 'AV' kanalene. Umm.. så begynte jeg å sjekke litt i menyene inne på XBOX å fant ett sted man kunne velge noe ala "1080" "700" 400" Velger jeg 1000 eller 700 blir skjermen svart, men på 400 går det fint. Uansett, så ser demo'n til Final Fight 3 veldig pent ut, men om det er mulig å få det enda finere så vil man så klart det! En annen ting, kobler jeg til min bærbare med en s-kabel til TV'n får jeg en maks oppløsning på 1024x768. Så er det 400 greiene maks jeg får på TV'n eller er det noe feil jeg har gjort noe sted? Pioneer 43" FDE? 2004 model er det vel jeg har tenker jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå