andreasrosdal Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) OpenRTS er et realtime strategispill utviklet i Python og SDL (pygame). Dette er en nytt open source prosjekt, som har som mål å lage et gratis RTS spill, liknende C&C Red Alert. Spillets hjemmeside finner du på openrts.org, og for å se spillet i aksjon kan du se på screenshots. Spillet har isometrisk grafikk, TCP/IP multiplayer og etterhvert støtte for å modifiseres med nye tileset og rulesets. Synes du dette hørtes gøy ut? Jeg er utvikler på prosjektet, og vet at vi trenger fortsatt flere utviklere som kan Python, og andre er gode i 2d og 3d modellering. Sjekk ut websiden på openrts.org. Forslag mottas gjerne! Endret 21. februar 2006 av andreasrosdal Lenke til kommentar
Giddion Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En eller annen form for støtte mot OpenGL hadde hevet motoren til en helt nytt nivå. Det vil kreve mye koding, men det er definitivt verdt det. Lenke til kommentar
andreasrosdal Skrevet 5. mars 2006 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2006 (endret) En eller annen form for støtte mot OpenGL hadde hevet motoren til en helt nytt nivå. Det vil kreve mye koding, men det er definitivt verdt det. 5642411[/snapback] Jeg er ikke helt enig, selv om jeg kan OpenGl godt. OpenGl gjør utviklingen MYE mer kompleks, og spillet blir ikke nødvendigvis noe mer artig å spille. Dessuten er det mye fancy man kan gjøre med SDL. Endret 5. mars 2006 av andreasrosdal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå