Gå til innhold

Trenger desperat hjelp til "Nordic Mafia"

Call_Boy

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har nettopp startet Nordic Mafia spillet, og må innrømme at jeg virkelig trenger hjelp her.

Jeg har jo 16000,-, hva burde jeg gjøre nå på starten av dette spille, hva burde jeg bruke penger på, og hva burde planen min fremover være.

Håper at det er noen der ute som kan gi meg en liten detaljert plan på hva jeg burde gjøre fremover. :)

Endret av Call_Boy
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gå på livvaktutleie å kjøp deg ett par livvakter som gjør at du tjener litt penger hvert døgn..

Gå deretter på kriminalitet å trykk i vei til prosenten begynner å gå opp.. Tar litt tid før du begynner å tjene penger, men har du tid så går det bra til slutt :)

5641051[/snapback]

Ok!

Skal jeg da kjøpe meg 1 livvakt for de pengene jeg har, eller bare et par stk som er litt billigere?

Endret av Call_Boy
Lenke til kommentar
Gå på livvaktutleie å kjøp deg ett par livvakter som gjør at du tjener litt penger hvert døgn..

Gå deretter på kriminalitet å trykk i vei til prosenten begynner å gå opp.. Tar litt tid før du begynner å tjene penger, men har du tid så går det bra til slutt :)

5641051[/snapback]

Ok!

Skal jeg da kjøpe meg 1 livvakt for de pengene jeg har, eller bare et par stk som er litt billigere?

5641088[/snapback]

Det blit du vel nødt til å bestemme selv :p

Tenk over hva som lønner seg mest

Lenke til kommentar

5641051[/snapback]

Ok!

5641088[/snapback]

Det blit du vel nødt til å bestemme selv :p

Tenk over hva som lønner seg mest

5641121[/snapback]

Ok!

Jeg er nemlig helt ny på dette spillet, så jeg vet ikke hva som lønner seg å gjøre på starten, og hvor mye penger man burde bruke på da evt livvakter osv?

Endret av Call_Boy
Lenke til kommentar

Hvor lenge er det man egentlig skal drive å rane gamle damer/banker, stjele bilder osv før man evt begynner med andre ting, og hva er da det neste skrittet man bør gjøre, og etter hvor lenge?

Har nettopp kjøpt en livvakt til 15300,-

Endret av Call_Boy
Lenke til kommentar

Vet ikke så altfor mye.. Har bare spillt i noen timer selv :p

Men om du sjekker ut NM tråden og leser de første postene så vil du nok fort få tips om hva du skal ta deg til :)

Tjen mye penger å sett de i banken, invester penger i en hasjplantasje, stjel biler å selg dem og gjør missions :)

Lenke til kommentar
Vet ikke så altfor mye.. Har bare spillt i noen timer selv :p

Men om du sjekker ut NM tråden og leser de første postene så vil du nok fort få tips om hva du skal ta deg til :)

Tjen mye penger å sett de i banken, invester penger i en hasjplantasje, stjel biler å selg dem og gjør missions :)

5641190[/snapback]

Ok, men jeg har jo ikke så mye penger igjen etter at jeg kjøpte en livvakt, det koster jo mye å kjøpe en hasjplantasje.

Kan ikke vi 2 holde kontakt her da, og gi hverandre råd etterhvert som vi lærer mer, eller legge hverandre til som "kontakt"?

Hvor mye penger har du nå da?

Jeg har kun klart å stjele fra gamle damer, ikke bak eller bil enda :mad:

Lenke til kommentar
Har vel en 50 000 for øyeblikket.. har brukt en del penger på å sende biler jeg har stjelt til andre byer, flyreiser sikkerhetsvakter osv.

Men det stiger vel fort når bilene er komt frem og jeg kan selge dem :)

5641272[/snapback]

Ok!

Jeg har ikke klart å stjele en bil enda jeg, prosenten er forsatt på det samme, og jeg havner i fengsel med en gang.

Kanskje vi kan legge hverandre til kontakt lista og samarbeide :D

Lenke til kommentar
hehe joda.

Gi meg nicket ditt så skal jeg legge deg til

5641294[/snapback]

Call_Boy

5641299[/snapback]

Jeg har kun 1500,- da jeg kjøpte livvakt til 15300,-

Har nettopp tatt en bil, men trenger vel litt mer penger, det er vel ikke lett å låne penger av andre folk tenker jeg.

Lenke til kommentar
Får ikke solgt den før du har frakta den til en annen by. Må nok spare opp litt penger før du stjeler biler.

Har du den ståendes for lenge så finner eigeren den å tar den tilbake

5641318[/snapback]

Ops, hva gjør jeg med bilene nå da, tror jeg har tatt 2 stk, men det står ikke noen steder at jeg har dem?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...