Gå til innhold

jeg trenger hjelp med Java 2 Developer kit


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

Hadde du postet i rett forumskategori hadde du kanskje fått hjelp?

 

For å kunne ha noe nytte av JDK må du nødvendigvis kunne java. Les mer på java.sun.com, er masse tutorials o.l der.

Lenke til kommentar
Hadde du postet i rett forumskategori hadde du kanskje fått hjelp?

 

For å kunne ha noe nytte av JDK må du nødvendigvis kunne java. Les mer på java.sun.com, er masse tutorials o.l der.

5642032[/snapback]

ja fins det på NORSK da`? det er så vanskelig vete alt det rare orda på ENGELSK takk for svar(norsk) :ermm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132
Er en tråd feilpostet så RAPPORTER og ikke skriv i tråden dersom du ikke har noe positivt å tilføye. Rapporteringsknappen er alt som trengs.

5642159[/snapback]

For å kunne ha noe nytte av JDK må du nødvendigvis kunne java. Les mer på java.sun.com, er masse tutorials o.l der.

5642032[/snapback]

 

Jeg svarte jo på hans spørsmål? Jeg lærte det grunnleggende om java fra java.sun.com (kunne jo en del programmering fra før da), men jeg antar at trådstarter også har en del peiling. Er ikke noen som innstallerer JDK uten å vite noe som helst om hva det i det heletatt er?

Lenke til kommentar

Jeg svarte jo på hans spørsmål? Jeg lærte det grunnleggende om java fra java.sun.com (kunne jo en del programmering fra før da), men jeg antar at trådstarter også har en del peiling. Er ikke noen som innstallerer JDK uten å vite noe som helst om hva det i det heletatt er?

5642443[/snapback]

jo jeg:P jeg trudde det var gøy og ville lære meg det:P

Lenke til kommentar

Her er koden alle som skal lære java starter med:

 

public class Hello{

public static void main(String[] args){

System.out.println("Heisann! Første utskrift i java...");

}

}

 

Man koder ganske likt i java og c++.

 

I Java og c++ er det ikke noe dra og slipp + klikk kjør, så vips har du et program som spiller mp3, videofiler eller et chatteprogram ....

 

 

Skal man lage et program man kan bruke til noe fornuftig, må du skrive noen hundre linjer kode.. alt ettersom..

 

Kan jo nevne at for eksempel Windows består av mange millioner linjer med kode.

 

Bra du vil lære deg Java i en alder av 13år!

Er redd det kan bli litt for vanskelig for deg akkuratt nå. Vil anbefale deg å følge godt med i mattetimene og engelsktimene på skolen...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...