togr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 tok et bilde av grenlandsbrua som er norges høyeste byggværk. hva syntes dere om bilde? Lenke til kommentar
auditman Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Jeg synes det var et kjedelig bilde og er sikker på at du hadde fått et mye bedre bilde om du klatret opp i lia på andre siden. Vegvesenet synes sikkert det er et fantastisk bilde. Beskjæring og proporsjoner synes jeg du har fått fint til. Og på grunn av lyset hviler det en litt spesiell stemning over bildet. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Synes også at kontrastene gjør bildet litt mørkt. Personlig er jeg veldig glad i broer, men det er når man går nærmere på dem. Denne ser ut til å være et spennende prosjekt, i så måte. Kamera på skulderen, og ut igjen. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Tror nok det bilde hadde blitt finere hvis den "høye" bæregreia hadde blitt plassert i det gylne snitt (altså litt mere på siden). Lenke til kommentar
krillbaaten Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Enig at det er litt mye annet enn bro i bildet. Forsøk evt å croppe det litt. Ellers synes jeg speilbildet i vannet er en fin detalj. Jon Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 ...Ellers synes jeg speilbildet i vannet er en fin detalj. 5652373[/snapback] Ja, der er jeg enig med deg. Jeg synes ikke bildet blir litt sånn "standard" det blir mer ut som om du skal selge broa, og tatt et bilde for å legge ut i en brosjyre e.l Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå