goliatmo Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 nå fikk sado-goliatmo et lite erotisk kick her Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Ha, ha, ha! Genialt. Tror nesten jeg må se den filmne. Lenke til kommentar
Pasient Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 HAHA! Det klippet eier så jævlig! Flirte som faen når jeg så filmen Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) Er det en sånn Fucking Åmål-greie med ungdommer som "finner seg selv"? Endret 22. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
KillerX Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Er det en sånn Fucking Åmål-greie med ungdommer som "finner seg selv"? 5645664[/snapback] Yes sir! heh, morsomt klipp indeed. Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Jeg er 17 og så på den! Lenke til kommentar
MC2 Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det som slo meg var at jenta ikke visste hvordan "vi gjør det"... eller som andre kaller det: petting the one eyed snake letting the gorrila out for fun cleaning the pipes jerkin' the gerkin' chafin' the chicken milking the bull punching the pope slicing the pie unleashing the beast my good friend Handyna manual labour ramming the rod stoking the fires hand-job killing the kittens "I'll be out in a minute" "bashing the bishop" shaking the sack petting the dog rocking the cock slapping the swan checking on Woody Ahoy there she blows choking the chicken "a narrow fellow in the air" lubin the tubin "playing a little 5 against one" shaving the carrot shaking the one eyed pirate doing the five knuckle shuffle grating the cheese touching my tra-la-la firing off some knuckle children visiting Mrs. Palmer and her 5 daughters waxing the dolphin whacking off wrestling the one-eyed snake havinl a pull polishing the rod tempering with Godzilla Lenke til kommentar
SKAÐI Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Så den filmen i dag, usj for en skvipe film... Men sykt bra når hu feite yømmer cola'n i hue på ho ene, og når ho denger til kølla... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 det som slo meg var at jenta ikke visste hvordan "vi gjør det"... eller som andre kaller det: petting the one eyed snake letting the gorrila out for fun cleaning the pipes jerkin' the gerkin' chafin' the chicken milking the bull punching the pope slicing the pie unleashing the beast my good friend Handyna manual labour ramming the rod stoking the fires hand-job killing the kittens "I'll be out in a minute" "bashing the bishop" shaking the sack petting the dog rocking the cock slapping the swan checking on Woody Ahoy there she blows choking the chicken "a narrow fellow in the air" lubin the tubin "playing a little 5 against one" shaving the carrot shaking the one eyed pirate doing the five knuckle shuffle grating the cheese touching my tra-la-la firing off some knuckle children visiting Mrs. Palmer and her 5 daughters waxing the dolphin whacking off wrestling the one-eyed snake havinl a pull polishing the rod tempering with Godzilla 5648654[/snapback] Har nok ikke kalt det noe av det som er på lista. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Det er nok garantert fordi du ikke er amerikansk/engelsk. Btw, filmen er så absolutt ikke verdt å lide seg gjennom bare for å se denne scenen en gang til. Det er en fjortis-finne-seg-selv-på-fest-film av typen Fucking Åmål gjorde myyye bedre. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ja lol! syns den filmen der er konge! Lenke til kommentar
MRN Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Holder på å skylle tenna meg munnvann (ja, jeg setter meg foran PCen og surfer på hw.no et par minutter før jeg spytter ut igjen) og det var like før skjermen ble våt... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 (endret) Fra IMDB.com 'Hip Hip Hora' is a Swedish movie with a good message - but it does not have what it takes to succeed into the viewers hearts. It reminds a whole lot of "Fucking Åmål", who is also a movie about the teenage youth, the search of who you really are and everything who comes with it. This piece feels like a wannabe piece of "Fucking Åmål", less attractive but with the same message bound into a different story with different characters. The worst thing is that I think the main actress really sucks, but instead all other actors around her do their job supreme, big up's for unknown actors who completes their task like this! In general, it felt like a Hollywood piece and I'm not going to see this one again. OK it's worth it's shot, it has a good message but it lacks that magic that makes us remember it. Det handler om ei jente som får livet sitt ødelagt når noen "kompiser" tar vågale bilder av henne døddrukken på en fjortisfest.. osv osv osv. Endret 24. februar 2006 av Bitex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Bare den scenen der bla. får meg til å aldri glemme den filmen haha Lenke til kommentar
Arne Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 HAHA!! Det var ein genial film! Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Litt morsomt at hun ikke visste det, det er sånt man går rundt og kødder med i 6te klasse i form av bevegelser utenpå buksa Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hun var bare 13 år Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 stakkars da! Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ojsann, jeg var vist ikke gammel nok til å se filmen.. Men så den likevel. Men genial film da.. Lenke til kommentar
Lars-H Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Bare jeg som får vondt i skrittet av å se den? 5643738[/snapback] Nei Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå