Heineoen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Nedover fungsjonen på min k700i har begynt å svikte veldig i det siste.. Noe som kan gjøres med dette? Har ikke oppgradert noe firmware.. Hjelper det? takk! Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei! Dette er dessverre en vanlig feil på K700 og K750. Lever den inn der du kjøpte den, så sender de den til reparasjon. Det er en garantisak og skal ikke koste deg noe. -snubbel Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Oi.. så bra dah =) Det er et problem til med den.. Den spiller ikke av polytoner eller mp3 filer med lyd.. Det står bare spiller av.. Lyden virker sånn ellers når det ringer og jeg justerer volum.. Ps. Laster man ned firmware oppdateringer til denne selv.. eller må man sende den inn? Koster det noe? Hvor lang garanti er det på den egentlig? Endret 21. februar 2006 av Heineoen Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Man kan ikke oppgradere firmware selv på denne uten spesielt utstyr. Hvis du likevel skal sende den inn for reparasjon av joystick, kan de oppgradere den samtidig. Det koster ingenting, så lenge det er en grunn til at du vil ha den oppgradert. At den ikke spiller av polytoner er en god grunn! -snubbel Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Så bra.. =) Har reserve tlf å greirer så det er ikke noe problem.. Men må jeg finne kjøps papirene da? Ikke jeg som kjøpe den.. Låner den av noen som har en nyere.. Hvor lang garanti er det på den? Lenke til kommentar
mini_nikko Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 1 års garanti fra produsenten og 2 års reklamasjon i norske butikker. Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Pff, ikke tro alltid at "garantien fikser alt" Min joystick på K750i er ødelagt nå, jeg sendte den inn. Jeg hadde fuktskader, og da gjelder ikke garantien.. Så jeg må leve med en #¤% joystick. Dette gjelder ikke hvis du har tatt godt vare på den, og ikke har fukt eller væskeskade e.l Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøpte meg en W800i pga at joysticken på K700i var veldig treg/seig. Visste ikke at det var garanti på det også. Men er vell 1 år og noen måneder siden jeg kjøpte den, så da er det vell ikke vits i? Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 23. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2006 Nytt problem... Henne jeg låner mobilen av hadde ikke kjøps papirene på den.. Hvor mye tror dere det koster å fikse det uten om garantien? Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøpte meg en W800i pga at joysticken på K700i var veldig treg/seig. Visste ikke at det var garanti på det også. Men er vell 1 år og noen måneder siden jeg kjøpte den, så da er det vell ikke vits i? 5651987[/snapback] I mine papirer som fulgte med W800'n så ligger det med et ekstra blad med GARANTI INFORMASJON. 2 års garanti på telefon, og 1 år på orginaltilbehør (batteri, lader og håndfrisett) Så, tipper man opprinnelig har 2 års garanti på joystick problemer ja... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 23. februar 2006 Del Skrevet 23. februar 2006 Kjøpte meg en W800i pga at joysticken på K700i var veldig treg/seig. Visste ikke at det var garanti på det også. Men er vell 1 år og noen måneder siden jeg kjøpte den, så da er det vell ikke vits i? 5651987[/snapback] I mine papirer som fulgte med W800'n så ligger det med et ekstra blad med GARANTI INFORMASJON. 2 års garanti på telefon, og 1 år på orginaltilbehør (batteri, lader og håndfrisett) Så, tipper man opprinnelig har 2 års garanti på joystick problemer ja... 5654224[/snapback] Ahh.. hvordan skal jeg gripe det an da? Skal jeg ringe Sony Ericsson Norge? (Og sende den inn til dem?) Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ahh.. hvordan skal jeg gripe det an da? Skal jeg ringe Sony Ericsson Norge? (Og sende den inn til dem?) 5654949[/snapback] Skal holde å ta kontakt med butikken du kjøpte den i og klage der, så skal de fikse det med Sony Ericsson. Er iallefall det jeg har gjort da det var problemer med min K750 (OG w800)... Har fått ny K750 2 ganger, samt at de prøvde å reparere en 3 ganger før jeg fikk en W800 som jeg OGSÅ måtte klage på og fikk ny... Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe.. Du har vært blant de uheldige da? Skal ta å snakke med betjeningen der jeg kjøpte den. Lenke til kommentar
bufodill Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Ok, så har jeg fått med meg at det er et problem med joysticken på SE-modellene. Men siden jeg bor sammen med noen som har hatt både k700 og k750 over lengre tid uten å ha noen som helst problemer, blir jeg litt mistenksom når noen klarer å få samme problem med 4 telefoner. Er du sikker på at du er snill mot telefonene dine? Lenke til kommentar
snubbel Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Slik jeg opplever det (har tatt imot hundrevis av telefoner til Service...) så er det forskjell på feilene på K700, K750 og W800. K700: Nesten alle de vi har hatt inne med joystick-feil har vært svært slitne og ikke pent brukt. K750: Joysticken kan feile selv på de som bruker silkehansker hver gang de tar på mobilen. W800: Nesten ikke hatt noen av disse inne med joystick-feil. Kan være to årsaker... Enten er det ikke feil på dem, eller så er de som kjøper denne modellen veldig forsiktige med telefonen sin! :-) -snubbel Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Tror heller at feilen er fikset på W800i Har selv hatt både K700i, K750i og W800i. Joysticken på K700i-en ble treig/seig og ubrukelig etter ett års bruk. På K750i-en var det samme problemet som på K700i, bare at problemet kom allerede etter noen måneders bruk, mens på W800i-en har jeg ikke hatt ett eneste problem. Joysticken er like responsiv som da jeg kjøte den. -2bb1 Lenke til kommentar
LuciferLynx Skrevet 24. februar 2006 Del Skrevet 24. februar 2006 Hehe.. Du har vært blant de uheldige da? Skal ta å snakke med betjeningen der jeg kjøpte den. 5657707[/snapback] Prøv det du, så får du se hva som skjer! Ok, så har jeg fått med meg at det er et problem med joysticken på SE-modellene. Men siden jeg bor sammen med noen som har hatt både k700 og k750 over lengre tid uten å ha noen som helst problemer, blir jeg litt mistenksom når noen klarer å få samme problem med 4 telefoner. Er du sikker på at du er snill mot telefonene dine? 5658932[/snapback] Nei, jeg banker opp telefonen min hver dag, drukner den innimellom da jeg føler for det, og kaster den i veggen annen hver dag.. , eller.. nei... . Kan ikke si jeg behandler tlf'n så dårlig nei. Har vel mer ellr mindre aldri mistet noen av demi gulvet, de ligger sjelden i lomme eller veske sammen med ting som kan skade dem og de brukes ikke til annet enn å sende sms med, ta bilder og en sjelden gang ringe. (skal en tlf ringes med?? ) Eneste jeg vet er at jeg sender MYE mld, rundt 5000 i mnd på det værste, men mener allikevel at en tlf egentlig bør tåle såpass. Spes etter å ha hatt så mye problemer med tlf'ene så tenker jeg over hver gang jeg bruker joysticken også, og kan ikke innbille meg jeg tar hardt i den... Så hvorfor min tlf alltid dør på seg, vet jeg ikke.. Men, uflaks ligger i familien. (hører vel med at min bror har mer eller mindre samme "sykdoms historie" på sine K700/750 også, men han VET jeg behandler dem ganske stygt i forhold....) Så, tåler ikke en 750 (eller 800) 5000 mld før den dør på seg?? W800'n hadde jeg jo i 20 dager før joystick'n begynte å tulle.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå