sickboi Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 hei! kjøpte endel skolebøker for vgs pensum i fjor(for de 6 basisfagene) men har hørt at de skal bytte ut bøker etter sommeren? vil de bøkene jeg har nå være ubrukelige? jeg tenkte nemlig begynne å lese på historie og matte nå og ta eksamen til vinteren. noen som veit? Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Spørs hvilken skole du går på.. tror nepe alt blir byttet, men det hender ofte at ca. 1/3 av bøkene blir byttet hvert år. Å lese dem gjør neppe noen skade uansett, for pensum endrer seg neppe dramatisk. Lenke til kommentar
kokos Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 (endret) hei! kjøpte endel skolebøker for vgs pensum i fjor(for de 6 basisfagene) men har hørt at de skal bytte ut bøker etter sommeren? vil de bøkene jeg har nå være ubrukelige? jeg tenkte nemlig begynne å lese på historie og matte nå og ta eksamen til vinteren. noen som veit? 5640648[/snapback] På min skole har vi fått vite, av en lærer, at vi skal bytte ut alle bøkene våres neste år. Grunnen er at en del av vgspensumet skal flyttes ned i grunnskolen (ungdomskolen). Ny læreplan med andre ord. Litt dumt, fordi vi får jo ikke solgt bøkene våres, men på en annen side, da kan vi jo tegne i dem! Endret 22. februar 2006 av kokos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå