x-lent Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei. Lurer på om det er noe bra Krigsspill til xbox 360? (Jeg har Call of duty 2) Lurer også på om det er noe bra Sportsspill. Takk for svar Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hei. Lurer på om det er noe bra Krigsspill til xbox 360? (Jeg har Call of duty 2) Lurer også på om det er noe bra Sportsspill. Takk for svar 5640556[/snapback] Følgende spill er ute nå: Liste Av de, vil jeg anbefalle Condemned, Tiger Woods, Fifa eller PGR3... Men jeg ville nok uansett ha ventet til mars, da listen ser betraktelig mye bedre ut! Ihvertfall ift krigsspill.... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 En ting er sikkert, Mars har en imponerende håndfull titler. Fantastisk,men dette blir dyrt Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 3. mars kommer Ghost Recon Advanced WarFighter. Kongespill kan det se ut til. Senere i Mars kommer Battlefield 2, modern combat. Super for meg som aldri hadde en skikkelig pc å kjøre det på. Altså kommer det 2 gode krigsspill til 360 nå i Mars. Jeg har allerede satt av penger til GR:AW. Lenke til kommentar
Martin-sama Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 The outfit kommer også nå snart, det er et tredjepersons krigsspill! Ser helt greit ut! Men jeg foretrekker GR AW! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå