Gå til innhold

Spiller dere bare for og spille?


Anbefalte innlegg

Hei, jeg bare lurer på om dere andre er som meg. jeg spiller bare for og spille og ikke fordi det er så veldig gøy.

 

Dette har sikkert noe og gjøre med at jeg er lei av spillet egentlig men jeg klarer ikke slutte.. og det plager meg litt at jeg må ut med 210,- annenhver måned bare for og spille dette spillet. Så jeg lurer på om du er som meg spiller du bare for og spille eller spiller du for du syntes det er gøy? eller kanskje noe midt i mellom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei, jeg bare lurer på om dere andre er som meg. jeg spiller bare for og spille og ikke fordi det er så veldig gøy.

 

Dette har sikkert noe og gjøre med at jeg er lei av spillet egentlig men jeg klarer ikke slutte.. og det plager meg litt at jeg må ut med 210,- annenhver måned bare for og spille dette spillet. Så jeg lurer på om du er som meg spiller du bare for og spille eller spiller du for du syntes det er gøy? eller kanskje noe midt i mellom.

5640379[/snapback]

 

Spiller selvfølgelig for at det er gøy, spilt over et år nå og storkoser meg fortsatt :)

 

Høres ut som du sliter litt da, klarer ikke slutte? Og det plager deg at du betaler for det?

Høres ikke noe særlig ut :no:

Lenke til kommentar
Bruker av og til å ha en følelse av at jeg spiller bare for å spille, menne bruker å sette meg korttids mål da, for å få følelsen av å ha oppnådd noe. Sist gang lagde jeg meg truefaith vestment :)

5640511[/snapback]

 

Synes mål er en kjempeié jeg og. Har f.eks en quest eller ett 5-manns drop jeg vil ha som kortidsmål. Og slike ting som rep. (UD warlock på raptor) og MC drop som langtidsmål.

Lenke til kommentar

Hadde jeg ikke spilt på RP-server hadde jeg nok blitt bra lei, tror jeg. Rollespilldelen er det som trekker meg, liker jo selfølgelig PvP og slikt til avveksling, men hadde blitt for mye å bare gjøre dét. Har forresten tatt en pause nå i en mnd, og venter på en sjanse til å hente pc'n hos en kompis hvis LAN jeg måtte kjappe meg hjem uten pc sist helg.

Lenke til kommentar
Jeg spiller for gøy, utforsker også alle muligheter til å samle ingredienser og selge potions over 30 epicks uten å ha lootet en eneste en eller vært over lvl 51.

Gleder meg også til å komme til 60 og over det.

5642223[/snapback]

 

 

Du er den fyren med flere tusen gull og har epic mount og alt? og får flere whispers om dagen der de spørr om du kan lage diverse Potions? du har vel også kjøpt deg Epic mount og eller?

Lenke til kommentar
Jeg spiller for gøy, utforsker også alle muligheter til å samle ingredienser og selge potions over 30 epicks uten å ha lootet en eneste en eller vært over lvl 51.

Gleder meg også til å komme til 60 og over det.

5642223[/snapback]

 

 

Du er den fyren med flere tusen gull og har epic mount og alt? og får flere whispers om dagen der de spørr om du kan lage diverse Potions? du har vel også kjøpt deg Epic mount og eller?

5642452[/snapback]

 

 

Stemmer, jeg har ingen epic mount selv nei.

Og paladinen min som skal tjene penger uten å maile fra druiden har kun 7g på lvl 10, suger ræv.

 

I en periode sa alle at jeg ebayet, og jeg ble til og med rapportert til Blizz, men etter de stengte kontoen og scannet alt av gull om mail ingame ble jeg renvasket og spilleren som rapporterte meg fikk en advarsel .

 

Nå tjente jeg ikke alt det alene, flere som samlet inn blomster og hjalp til.

/w (ordre) er enkelt.

gi guildleder en pris, 20s under ah , så legger han deg i guildmessage så alle som logger på får beskjed om at xxx er billig og mail han for bestillinger.

:w00t: noe som i perioder betydde 24/7 making og så mye grinding at blizz sendte mail om at jeg skulle begynne å ha det morro i spillet og ikke grinde (noe si så i scannen i kordinatene og looten min)

Endret av War
Lenke til kommentar

Har hatt en 4 mnd pause fra wow der jeg begynte igjen i min gamle guild i begynnelsen av februar. Målet mitt da var å få fult Giantstalker set og Epic buen/staven.

 

Siden jeg begynte har jeg fått 6 nye deler til GS og har hele settet. Fikk 3 epix på en MC run for 2 uker siden (FREE EPIX FTW) + jeg fikk siste del til epix questet. Det gjorde jeg på 2 dager. Så nå har jeg egentlig klart målet mitt. Men jeg spiller fortsatt. Vet ikke helt hvorfor :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...