Tandamram Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Fanjita har nå sluppet "Brown Ale", en eLoader som åpner mulighetene for mer homebrew på PSP med fw2.60. Mange av programmene/spillene fungerer fremdeles bare på <2.01, men dette er fremdeles et stort gjennombrudd. Les mer på PSP Updates. *** Denne eLoaderen fungerer overhodet ikke med piratkopiert materiale *** Edit: Her finner du en komplett liste over kompatibel homebrew. Edit2: Og ja, du må fremdeles bruke GTA exploit. Endret 21. februar 2006 av Shio Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Dette var fint å lese, så det på pspupdates før jeg dro på skolen. Ironisk nok er UMD-rommen min toast, så PSP'en må på rep. Men, funker det å gå tilbake til eloaderen fra hb? Så du slipper å restarte hele PSP'en for å bytte hb? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Etter det jeg vet må man restarte PSP'en for å bytte homebrew. Men dette kan variere fra hb til hb. Oppdatering: PSP Media Center går tilbake til eLoaderen når man avslutter det. Genialt! Endret 21. februar 2006 av Shio Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 oi oi oi, kan man spille av ting i Media Center da? På BETA loaderen gikk det vel ikke? Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Den er litt så som så. Spiller av mp3 innimellom, men fungerer ikke knirkefritt. Jeg tror det fremdeles er en lang vei å gå før hb fungerer bra på 2.60, men Brown Ale er et veldig godt skritt på veien. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 (endret) Okay, bruker selv 2.01. Men tviler på at den er det etter Sony har reparert den. Har sagt ifra at de KUN skal fikse UMD-rommen, og hvis de oppdaterer FW'en så skal jeg ha ny. Tilbake, er det equalizer på media center? Edit: skrev noe feil. Endret 21. februar 2006 av Bertelsen Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 21. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2006 Nei, interface't jeg har fått så langt er noe stusselig. Prøver meg frem nå. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Hehe, håper det er en equalizer der. Det savner jeg fælt.. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 21. februar 2006 Del Skrevet 21. februar 2006 Generelt spørmål. Jeg tror jeg har 2.0......den som følgte med GTA. Kan jeg da kjøre homebrew/iso med en høyere versjon?? Lenke til kommentar
Znaky Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Generelt spørmål. Jeg tror jeg har 2.0......den som følgte med GTA. Kan jeg da kjøre homebrew/iso med en høyere versjon?? 5644867[/snapback] nei... ikke etter hva jeg har skjønt... eller du kan... men funker ikke like bra.. Lenke til kommentar
dorR Skrevet 22. februar 2006 Del Skrevet 22. februar 2006 Homebrews kan kjøres med eloaderen fra Fanjita, men iso ble jo "stengt" av i 2.xx firmwarene.. BTW... Brown Ale er old news... Men det funker litt bedre enn betaversjonen da... Lenke til kommentar
Tandamram Skrevet 22. februar 2006 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2006 [Pirke]eLoaderen er old news, "Brown Ale" og utvidet støtte for hb er nytt[/Pirke] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå