Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

Jeg skjønner det ikke. Men de som virkelig var store innen casemodding her på forumet har sluttet å "henge" her grunnet at det ble for mye "lowlevelmodding".

Men jeg vil gjerne kreve at disse blir med på lista. ( noen er vinnere fra før men disse er så gode at de fortjener en plass i konkurransen ):

- Black Mirror Project by Tabaqui

- Ultimame by DrSpawn

- beQuiet by DrSpawn

De 3 må bare være med. Pluss Snekkern sitt trekabinett.

6378581[/snapback]

Takk,men jeg har ikke noe ønske om å være med her :)

6409119[/snapback]

Bra du står over her, konkuransen er vanskelig nokk som den er fra før av. Hadde ikke hjulpet noe om du hadde meldt det på ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er ikke Bizardo nominert? :huh:

Hvis han ikke er det, vil jeg gjerne nominere! :wee:

6410992[/snapback]

Hvorfor ialledager?!?!?!?!

Dessuten, jeg mener det står at mods som har vært kommentert/med i konkuranser før IKKE får være med.

For det tredje! Hvorfor vil du nominere noen andre??????

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
prestasjons angst?

Man har ikke altid kontroll på hva som skjer rundt en

6504564[/snapback]

Nope, sant nokk. Men man kan også ikke gi opp:)

Jeg ser det som lite sansynlig at jeg blir ferdig med kabinettet. Men jeg holder nå på så godt som jeg kan. Jeg har håpet om å klare det, men ikke troen :p

Lenke til kommentar

Lite vits å være aktivt med hvis man vet man ikke blir ferdig da..

jeg vet det 110% (++) at jeg ikke blir ferdig, skal på ferie til helgen i ei uke, og kommer ikke hjem før 29., da er det fest, og vil ikke være i form til dagen etter, hvertfall ikke så god form som jeg burde være når jeg skal jobbe på kabinettet : p Har jobbet til nå, tjene litt penger, kanskje litt nye dingsebomser til kassa (hvem vet :whistle: )? Noen overraskelser kommer det nok til å bli på prosjektet mitt hvis alt går som planlagt, selv om jeg ikke blir med så meget her :)

Øyvind

Lenke til kommentar
Om dere føler at det ikke vil være mulig for dere å bli ferdig så er fult lovlig å hoppe av konkurransen :) men jeg håper dere holder med til 1. august mirakler kan skje ;)

6519920[/snapback]

Mirakler ja, noen kan gjøre ferdig kassa mi, med eksakt like ideer som jeg har i hodet nå : )

Noen som melder seg? :hmm: ...

Lenke til kommentar

Vet du, er nesten ikke sikker på det selv. =S Tror det er snakk om en poll som trekker ut et par tre kandidater som blir valgt ut av HW, eller at brukerne selv velger ut. Det er jo egentlig litt skummelt, ved tanke på at det åpner muligheten for juks.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...