Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

1. Jeg kan tenke meg vi setter en frist på konkuransen, dog innebærer det at de ulike prosjektene er ferdige, jeg kunne godt tenkt meg en status rapport fra nominerte i denne tråden.

2. Jeg ser også for meg at vi kan sette en grense på 20 nominerte bidrag, alle enige?

Kunne godt tenkt med en annen emnetittel, noe alla "Nominasjoner til den lille arbeidslogg konkuransen"

også skal jeg forhøre meg om muligheten for å ha denne "sticky" slik at den er lett tilgjengelig.

3. EDIT: Der var tråden "sticky" ;)

6293870[/snapback]

1. Høres fint ut!. Status rapport fra meg får du nedenfor, litt mer ryddigere å ha den i egen post :wee:

2. Høres også greit ut, blir så mye å se gjennom for alle sammen hvis det blir med masse workloger!

3. ... :)

Frist den 1. augsut? Det hadde vært fint for meg og modding. Har gjerne lyst til å bli ferdig :)

6294016[/snapback]

Passer ypperlig for meg dette! :)

Ordentlige premier skaper litt hardere konkurranse, det er det ingen tvil om. Må bare få legge til at slik "interaktivitet" som dette trenger hardware.no mer av! :)

Og om DJ Ovin er innom tråden må jeg spørre om du kan endre størrelsen på bildene dine på første side, som er litt store, selv for meg som sitter på en 19" med høy oppløsning (modern er som meg, elsker høy oppløsning!).

6295605[/snapback]

I worklogen tenker du på, eller i denne tråden?

Håper virkelig du mener denne tråden, da jeg strevde litt med å legge inn alle nye bilder og slik, på TO forum, tvilte litt på oppløsningen jeg og, men orket ikke ha thumbs, og da syntes jeg jeg måtte ha såpass størrelse på de for at det skulle bli noen fine detaljbilder, hvis du skjønner :) Men jeg tilpasser meg hvis det er det om å gjøre, men det kan ta litt tid!

19" skjerm med høy oppløsning? Tør jeg spørre hvor høy..? :---)

Laaaange innlegg liker vi, får folk til å nerde litt lenger foran skjermen :fun:

Mvh

Øyvind

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette hørtes som ble god respons, da erklerer jeg herved fristen til 1 august. Bizardo, bare fordi du allerede har ne artikkel om ditt prosjekt betyr ikke det du vinner, hehe :p

Jeg vil også skrive en artikkel om vinner-arbeidsloggen av konkuransen :)

Mvh,

Ole Marius Aalton

6295512[/snapback]

1 august skal ikke være noe problem. Hvis casemodding gudene gir meg medvinn og fint føre, så skal jeg være ferdig lenge før da :)

-Stigma

Lenke til kommentar

1 august? :ohmy:

Ehmmm, jeg holder på å flytte for tiden, vet ikke hvor mye jeg får gjort nå + jeg skal jobbe store deler av deres ferie! DAMN work! :/

Men men, jeg skal iallefall få bedre arbeids rom der jeg flytter (er håpet) så får se. Men far stikker av med verktøyet :(

Bare whine her jo! :D

Lykke til folkens! Dette blir digg! =D

Lenke til kommentar

Planen er slik jeg har oppfattet det fra glisevask sin side at det blir laget en egen tråd hvor vi stemmer på hvme som skal vinne.. Evntuelt om det blir en poll for å avgjøre Hvilke prosjekter som skal med i finalen er selvklart de maksimum 20 nominerte arbeidsloggene.

Vil lar stemmingen foregå en liten stund, dog ikke alt for lenge så kårer vi en vinner. Den heldige får egen artikkel og t-skjorte fra hardware.no, slik er planene nå :)

Lenke til kommentar

Jeg vil prøve å følge opp det som er av slike arbeidslogger og er det noe dere kunne tenkt dere, ikke nøl med å ta kontakt. Jeg skal lage en tråd om dette senere, dog vil jeg nå at vi surrer oss tilbake til emnet, hvor er status raportene? :p

FYI: Jeg er kun medarbeider, ikke moderator.

Lenke til kommentar

Nå skal det nevnes at det var Chase som gjorde meg oppmerksom på denne uoffisielle konkuransen, jeg følte som en plikt å gi litt heder og ære til de som har jobbet hardt med å gjøre jobben deres til offentlig konkurranse hvor andre enn ikke bare de som er aktive på forumet har muligheten til å stemme.

Lenke til kommentar
Nå skal det nevnes at det var Chase som gjorde meg oppmerksom på denne uoffisielle konkuransen, jeg følte som en plikt å gi litt heder og ære til de som har jobbet hardt med å gjøre jobben deres til offentlig konkurranse hvor andre enn ikke bare de som er aktive på forumet har muligheten til å stemme.

6303266[/snapback]

:D Status rapport på prosjektene våre?

Mitt er vel over halvveis, men det er fortsatt en del igjen, men det er også snart sommer så da blir det forhåpentligvis litt framgang :)

Petter

Lenke til kommentar

Jeg ligger egentlig godt an. Men må lakkere hele kabinettet på nytt (pusses ned først) Sliter litt med valg av skruer, men tror jeg bare tar noe midletidig snart. Må også få tak i en gummi/chrom list som skal være rundt vifte hull o.l for å dekke over mangel på 100% runde sikler + Jeg skal ta å legge en metal kant rundt side vindu (igjen for å sjule kutteskills) og jeg mangler plexi.

Jeg holder på å flytte inn i leilighet for tiden, så penger og tid er det STERKT manko på! Men jeg tror det er bedre arbeids plass der jeg flytter, så mulig jeg blir litt mer effektiv.

Prosentvis: 10-90%

Lenke til kommentar

Det hørtes bra ut, skal bli spennede å se de ferdige resultatene til enhver av dere. Det skal nevnes at jeg vil skrive et par artikler som viser frem 4 uferdige prosjekter med jevne mellomrom, se ikke bortifra at jeg prøver å presse inn et par disse prosjektene..

Artikkel om konurransen kommer i juli en gang :)

Lenke til kommentar

Status rapport:

Jeg er kommet et godt stykke, kabinettet mitt er sendt til sandblåsing, ukjent når jeg får de tilbake, det kan ta tid :hm: , så i mellomtiden skal jeg ordne meg med lakk, skruer, diverse casemod og en ny ting (secret, tell ya later!) :) Kan bli mangel på penger og litt tid i sommer, men jeg skal nå få det ferdig til 1. håper jeg, inderlig! Jeg vil ha t-skjorte :D

Lenke til kommentar

Status rapport? hmm... jo nå er siste eksamen heldivis ferdig for min del. Det betyr at jeg regner med å få gjort mye de neste par ukene.

Starten på workloggen kommeer vel om ca 2 uker vil jeg tro, selv om det vil ta litt tid før workloggen kommer til å være up-to-date med så lagt som jeg er kommet. Casemod-delen av Project Freeflow: Transcendence^2 er vel ca 50-60% ferdig vil jeg estimere. Det går fort unna så lenge jeg bare har jobben å tenke på utenom, og ikke hele skole-rukkelet på topp av alt ^_^

Må få bestillt noen deler fra USA for den siste finpussen dog, så aller siste delene kommer vel på plass om 3-4 uker pga. av det, men innen den tid regner jeg med å være 90% ferdig, så det skal gå greit innenfor fristen vil jeg tro :)

-Stigma

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234

hvis det er mulig, så vil jeg gjerne melde meg på... :)

Se link i signatur for bilder/gammel worklog.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...