Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ahh, høres bra ut! Du har laget logg, eller har du ikke enda? Skal du lage, og har du begynt på det? :p

KUnne hatt delene mine på mandag helt sikkert jeg, men Dnb skal jo kanskje streike da, fikk ikke tatt ut penger i går engang.. :\

6279699[/snapback]

Det blir ikke bankstreik alikevel ;)

GL HF nye deler :thumbup:

Lenke til kommentar
Ahh, høres bra ut! Du har laget logg, eller har du ikke enda? Skal du lage, og har du begynt på det? :p

KUnne hatt delene mine på mandag helt sikkert jeg, men Dnb skal jo kanskje streike da, fikk ikke tatt ut penger i går engang.. :\

6279699[/snapback]

Det blir ikke bankstreik alikevel ;)

GL HF nye deler :thumbup:

6289820[/snapback]

Fikk med meg det, så det var bra, Displayet funker btw :wee: Håper på update denne uka ellno, er på LAN så lenge vi får lov, får se om jeg gjør noe her :hmm: ...

Lenke til kommentar
Den uofisielle case-mod og case-build konkurransen

Etter inspirasjon av en tråd her tenkte jeg at vi kunne ha en liten konkurranse blandt alle de fantastisk workloggene her på forumet!

Planen er å ha denne tråden for nominering og senere opprette en tråd for å stemme fram modder til en finale. Hva vinner vinneren? Heder og ære! :p

Heisann,

Hardware.no syntes dette var et godt tiltak og stiller med sponsing av t-skjorter til de beste prosjektene ;)

Vi kommer også til å lage en liten artikkel om denne tråden..

Mvh,

Hardware.no

Lenke til kommentar

Jeg kan tenke meg vi setter en frist på konkuransen, dog innebærer det at de ulike prosjektene er ferdige, jeg kunne godt tenkt meg en status rapport fra nominerte i denne tråden.

Jeg ser også for meg at vi kan sette en grense på 20 nominerte bidrag, alle enige?

Kunne godt tenkt med en annen emnetittel, noe alla "Nominasjoner til den lille arbeidslogg konkuransen"

også skal jeg forhøre meg om muligheten for å ha denne "sticky" slik at den er lett tilgjengelig.

EDIT: Der var tråden "sticky" ;)

Endret av Aalton
Lenke til kommentar

Kjempefint Aalton! :) Bytter ut emnetittelen med den du ønsket.

Om fristen blir 1. August (som jeg synes er en fin frist, for da har vi god tid til å jobbe i sommerferien, iallfall de som ikke skal på ferie, som meg) så kanskje jeg selv rekker å bli ferdig; har ikke starta ennå.

T-skjorter er kjempefin spons. Har en selv og den er av fineste kvalitet. Er kjempefornøyd med den, så jeg synes det er en kjempefin premie! Kanskje noe ekstra på t-skjorta hadde gjort seg, om det skulle ha vært mulig? Trykk med bilde av utvalgt bilde fra arbeidsloggen og tekst er kanskje litt vanskelig å få til, men det hadde iallfall vært morsomt. ;)

Lenke til kommentar

Dette hørtes som ble god respons, da erklerer jeg herved fristen til 1 august. Bizardo, bare fordi du allerede har ne artikkel om ditt prosjekt betyr ikke det du vinner, hehe :p

Jeg vil også skrive en artikkel om vinner-arbeidsloggen av konkuransen :)

Mvh,

Ole Marius Aalton

Lenke til kommentar

Ordentlige premier skaper litt hardere konkurranse, det er det ingen tvil om. Må bare få legge til at slik "interaktivitet" som dette trenger hardware.no mer av! :)

Og om DJ Ovin er innom tråden må jeg spørre om du kan endre størrelsen på bildene dine på første side, som er litt store, selv for meg som sitter på en 19" med høy oppløsning (modern er som meg, elsker høy oppløsning!).

Lenke til kommentar

Jeg gjør mitt beste for å få med de gode initiativene som kommer her på forumet for så å hjelpe de med bistand..

Arbeidsloggene er jo mitt ansvar, med tanke på artikler så bare send en PM til meg om det skulle være noe dere lurer spesifikt på, eller om det er ønskelig å få en vurdering av sitt prosjekt :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...