Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjempeflott! :D

Tok litt tid, men nå har endelig denne tråden begynt å våkne litt :)

Virker som de fleste har tenkt å gjøre seg ferdig når sommerferien begynner Stigma, så du trenger ikke bekymre deg så mye :p

Du har vel ikke noen små smakebiter, aka "teasers"?

Er det diskutert noen premie enda?

Eller blir det bare heder og ære, fint det også da :thumbup:

-----------------------------------------------------

Veldig mange gode prosjekter på gang her på forumet! :w00t:

Petter

Lenke til kommentar
Premie..? Tja, det blir nok bare heder og ære du. ;)

6190070[/snapback]

Tja, godt nok for meg det, men du vet hva de sier; mye vil ha mer.. :p

Premie..? Tja, det blir nok bare heder og ære du. ;)

6190070[/snapback]

Kan jo høre med en nettbutikk og de kan sponse en premie til vinneren, enkleste er jo bare få de til å sende premien til vinneren da ;)

6190181[/snapback]

Det var en god ide, pass på at du viser til tråden når du sender mailen til

hvem enn det måtte være.. :)

Petter

edit: Post nr 750! :p

Endret av chase
Lenke til kommentar
Virker som de fleste har tenkt å gjøre seg ferdig når sommerferien begynner Stigma, så du trenger ikke bekymre deg så mye :p

Du har vel ikke noen små smakebiter, aka "teasers"?

Mjooo.... kanskje jeg kan legge ut et teaser-bilde eller to om et par dager. Skal se hva vi kan få ordnet ~_^

-Stigma

Lenke til kommentar

Dere ville ha en liten teaser? Here you go =)

Håper dette gir mersmak selv om det bare er et veldig lite glimt på noen halvferdige detaljdeler (som jeg har jobbet litt på de siste dagene).

Det ser ikke like imponerende ut på bilde desverre. Det er halvveis pga. lyssettingen var langt fra optimal, og halvveis pga. det er et stykke igjen før jeg har ferdig riktig finish. Mangler blandt annet noe verktøy som kommer i posten om et par dager.

Planen er å ha en del video i workloggen som kommer, og ikke bare bilder. Så lenge hostingplanene mine går i orden...

-Stigma

post-4879-1148845374_thumb.jpg

Endret av Stigma
Lenke til kommentar
Dæven, bra finish på de der :wee:

Skal se om jeg ikke får adda no chrome på min, hvis det passer^^

6205259[/snapback]

Det er faktisk ikke kromming slik at det er sagt. Kromming gir kanskje fet finish, mne det er nesten litt "juks" å bare levere deler inn, betale en helvetes høy sum, og få proffer til å gjøre hele jobben for deg (for det er "ingen" utenfor de som driver med slike ting som har utstyr til å spraykromme vil jeg påstå)

Mer detaljert beskrive av metoden ejg har brukt komemr i workloggen.

-Stigma

Lenke til kommentar

Som sagt, kul den, men jeg savner litt finish på fronten.

Midt på fronten er det fin finish og ikke noe slitt, der du ser endene på sidene, er det renner. Finn på noe slik at det passer ;)

Veldig original finish ellers :D

Petter

Lenke til kommentar

Stilig den! :)

------------------

Nå ser det fåreløpig ut som om dere får mindre konkurranse, ser ikke ut som om jeg blir ferdig før til høsten, eller verre, mye senere! :( Får de aldri tilbake fra sandblåsing, tar evigheter! Men det er nok å gjøre, selv om det er litt vanskelig uten kabinettet.. :hm:

Dere får ha lykke til! :thumbup:

Kan jo hende jeg sniker meg med til mot slutten... : )

Lenke til kommentar
Stilig den! :)

------------------

Nå ser det fåreløpig ut som om dere får mindre konkurranse, ser ikke ut som om jeg blir ferdig før til høsten, eller verre, mye senere! :( Får de aldri tilbake fra sandblåsing, tar evigheter! Men det er nok å gjøre, selv om det er litt vanskelig uten kabinettet.. :hm:

Dere får ha lykke til! :thumbup:

Kan jo hende jeg sniker meg med til mot slutten... : )

6277019[/snapback]

Eller hvis ikke, så hold oss ihverflal oppdatert sant? =)

Trøst deg med at alt som skal gjøres skikkelig tar tid ~_^

-Stigma

Lenke til kommentar

Kan faktisk hende jeg KANSKJE blir ferdig! :p

Det viktigste er å få dratt til Eivind (Mopedgal 16åring) som tar av seg litt diverse kutting og til Håkon som hjelper meg med lodding og elektronikk (han er guru! =D).

Deretter er det vel innkjøpende som er det viktigste og de blir hos Futurlec (lysbryter, LCD-brytere/potmeter, potmetere til vifter og diverse andre ting som "stifter" slik at det blir enklere å mekke med LCD-displayet som er det helvette å lodde), og hos Alphacool (diverse vannkjøling).

Er jeg heldig blir det også hjemmesnekkra vannkjøling på meg også, men litt hjelp fra den geniale og hjelpsomme Stigma her! :thumbup:

Lenke til kommentar

Ahh, høres bra ut! Du har laget logg, eller har du ikke enda? Skal du lage, og har du begynt på det? :p

KUnne hatt delene mine på mandag helt sikkert jeg, men Dnb skal jo kanskje streike da, fikk ikke tatt ut penger i går engang.. :\

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...