Aalton Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Det var peonget med utsettelsen også, håper flest mulig er ferdig innen den tid, hvis ikke er det lite vi kan gjøre med det. konkurransen avsluttes den 15. september Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 10 dager igjen folkens, status? Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
T homas Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Alt er ferdig montert venter bare på kamera nå. Har sett igjennom "konkurentenes" arbeidslogger og funnet ut att min ikke ser ut i måneskinn så her må jeg vinne på nytenking eller noe sånt (håpe på barmhjertighets stemmer ) Lenke til kommentar
chase Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 Venter fortsatt på deler, kanskje jeg får lakkert til helgen... får stille med det jeg har... Petter Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 5. september 2006 Del Skrevet 5. september 2006 (endret) Stefaren min var borte å purret på sandblåser-duden i dag, får opp å høre hvordan det gikk. Status: Avventer svar (Han sov ) Endret 5. september 2006 av DJ Ovin Lenke til kommentar
Overklokk Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Melder på dette: LianLi V2100 med fasekjøler https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=623551 Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Oppdaterer artikkelen og 1.post med ditt bidrag nå, har også fått et bidrag per mail som kommer med Lenke til kommentar
_nicholas Skrevet 6. september 2006 Del Skrevet 6. september 2006 Meld på magnus90's project overlord Lenke til kommentar
chase Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jaja, 2 dager igjen, jeg stiller med det jeg har, går fristen ut kl 24 på fredag? Petter Lenke til kommentar
Klekkus Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jah, er det mulig å stille med det man har? Lenke til kommentar
ovinn Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jeg stiller!.. Med det jeg ikke har.., Så jeg stiller nok ikke.. :\ Dumt, ville så gjerne bli ferdig, men han stygge f**nskapen som sandblåser blir aldri ferdig.. Kabinettet har vært der siden Mai! Lykke til resten! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 (endret) Jeg kommer til å komme på sisteplass Jeg er tidliggere Pentium 4.... hvis trådstarter kan oppdatere navnet mitt hadde det vært konge. Endret 13. september 2006 av Slettet-XHLacM Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 13. september 2006 Del Skrevet 13. september 2006 Jaja, 2 dager igjen, jeg stiller med det jeg har, går fristen ut kl 24 på fredag? Petter 6855316[/snapback] Den går ut på fredagen. Da vil det også dukke opp en ny post med en vote for alle prosjektene nedover som folk kan stemme på sin favoritt Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg tror kanskje jeg klarer å bli ferdig med en enkel versjon av kabinettet. Jeg har bestemt meg for å ikke ta helt av pga jeg lurer på om jeg skal gå over til shuttle og det mer jeg ødelgger kabinettet, det vanskeligere blir det å selge Aalton, hvordan skal "reglene" være. Er det bare random vote som skal avgjøre vinneren, eller blir det vote som kvalikk og en jury som bestemmer hvem som vinner osv? :> Skal randoms bestemme, så er det mange som kunne spart seg for bryet å melde seg på (meg inkludert ) Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Planen var bare å opprette en vote på emnet, slik at alle i forumet kunne bestemme seg for en vinner ved å se på prosjektene. Det er nok en del arbeiud å opprette en jury og ha en kvallik og slikt for en enkel konkurranse som dette. Har dere ideèr til hvordan det kan gjøres, så er dere velkommene til å bidra. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Jeg må si at vis en vote skal bestemme hvem som vinner, så blir det for "urettferdig". Lett å jukse (litt patetisk, men sikkert noen som ville gjort det og), og de prosjektene som er påmeldt vil ikke få en skikkelig evaluering på resultatene de viser fram. Skal en brukervote bestemme, må alle som voter argumentere for sitt valg og dette burde godkjennes av deg eller valgte "godkjennere" - Jeg vet jeg "tar" dette litt vel seriøst, men jeg er litt lei av konkuranser som har en vinner som fortjener serieren, ikke får utelling for arbeid og erfaring osv. - Og ja, jeg vet jeg har brukt litt for mange hermetegn Mvh bIsk0p Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Heller ta det seriøst enn useriøst, sier da jeg Jeg skal undersøke mulighetene for votingen, men jeg tror det blir en brukervote. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. september 2006 Del Skrevet 15. september 2006 Da var det opprettet en POLL for avstemmning. Stem på din favoritt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg