Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-XHLacM

Jeg kommer til å komme på sisteplass :(

Jeg er tidliggere Pentium 4.... hvis trådstarter kan oppdatere navnet mitt hadde det vært konge.

Endret av Slettet-XHLacM
Lenke til kommentar

Jeg tror kanskje jeg klarer å bli ferdig med en enkel versjon av kabinettet. Jeg har bestemt meg for å ikke ta helt av pga jeg lurer på om jeg skal gå over til shuttle og det mer jeg ødelgger kabinettet, det vanskeligere blir det å selge :p

Aalton, hvordan skal "reglene" være. Er det bare random vote som skal avgjøre vinneren, eller blir det vote som kvalikk og en jury som bestemmer hvem som vinner osv? :>

Skal randoms bestemme, så er det mange som kunne spart seg for bryet å melde seg på (meg inkludert :hrm: )

Mvh

bIsk0p

Lenke til kommentar

Planen var bare å opprette en vote på emnet, slik at alle i forumet kunne bestemme seg for en vinner ved å se på prosjektene.

Det er nok en del arbeiud å opprette en jury og ha en kvallik og slikt for en enkel konkurranse som dette.

Har dere ideèr til hvordan det kan gjøres, så er dere velkommene til å bidra.

Lenke til kommentar

Jeg må si at vis en vote skal bestemme hvem som vinner, så blir det for "urettferdig". Lett å jukse (litt patetisk, men sikkert noen som ville gjort det og), og de prosjektene som er påmeldt vil ikke få en skikkelig evaluering på resultatene de viser fram.

Skal en brukervote bestemme, må alle som voter argumentere for sitt valg og dette burde godkjennes av deg eller valgte "godkjennere"

- Jeg vet jeg "tar" dette litt vel seriøst, men jeg er litt lei av konkuranser som har en vinner som fortjener serieren, ikke får utelling for arbeid og erfaring osv.

- Og ja, jeg vet jeg har brukt litt for mange hermetegn :blush:

Mvh

bIsk0p

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...