Gå til innhold

Nominasjoner til den lille arbeidsloggkonkurransen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvordan går det med prosjektene folkens?

6670433[/snapback]

Har ikke PC eller kamera, men jeg skal nok klare å gjøre meg finito med både kabinett og worklogg til i morgen. Men jeg mangler litt deler o.s jeg og, så blir ikke heeelt 100%...

Lenke til kommentar
Vel, jeg så ingen annen mulighet enn å utsette da vi faktisk ikke kunne få med oss noen av de som har meldt seg på, dog har jeg heller ikek tid til å styre med dette nå, har alt for mye å gjøre nå i skolestarten :(

6718071[/snapback]

Hear!

Lenke til kommentar
Vel, jeg så ingen annen mulighet enn å utsette da vi faktisk ikke kunne få med oss noen av de som har meldt seg på, dog har jeg heller ikek tid til å styre med dette nå, har alt for mye å gjøre nå i skolestarten :(

6718071[/snapback]

Så det blir utsatt? Har ikkje PC for tiden, så eg får ikkje lasta opp bilde, men kabinettet er nesten ferdigt.

Trur det kjem med fleir gode kabinett og case-mods hvis det blir utsetting. Kanskje til HW-LAN, eller er det for lenge? Hadde også vært tøfft om vinnaren hadde fått gratis bilett til HW-LAN.

Lenke til kommentar
Du kom med et godt forslag der, jeg skal faktisk de hva vi kan gjøre, om vi utsetter enda mer, er ukjent enda.

6730255[/snapback]

Huff, føler konkuransen forsvinner jeg :O Passe på sånn ikke at det kommer utsettelser i det uendelige. Husk på at det kan holdes flere konkuranser ;)

Mvh

Rune

Lenke til kommentar

Selvklart, vi får se hva som skjer her, jeg er ikke sikker selv, jeg har fått mye å gjøre har rett og slett ikek tid til å forumelere meg samme ntil en artikkel til for tiden, derfor utsettelser, også grunnet prosjekter som ikke kommer igang, men siste utsettelse er satt, dette er bestemt nå. Utsettelser kommer vi ingen vei med, så om alle som er ferdige sier ifra om status litt før den 15 setter jeg pris på det, da kan jeg planlegge litt :)

Lenke til kommentar
Selvklart, vi får se hva som skjer her, jeg er ikke sikker selv, jeg har fått mye å gjøre har rett og slett ikek tid til å forumelere meg samme ntil en artikkel til for tiden, derfor utsettelser, også grunnet prosjekter som ikke kommer igang, men siste utsettelse er satt, dette er bestemt nå. Utsettelser kommer vi ingen vei med, så om alle som er ferdige sier ifra om status litt før den 15 setter jeg pris på det, da kan jeg planlegge litt :)

6730536[/snapback]

Den 15. September?

Lenke til kommentar
Ja, den 15. September :) Skal prøve å få rablet ned litt og planlagt litt hvordan jeg gjør finalen :) (samt orden med premier og ha en oversikt )

6738394[/snapback]

:D

Er ikke umulig at jeg blir ferdig innen det...Vannkjølingsdelene er snart på vei

Det jeg kommer på i farten er:

-Lakkering

-Vannkjøling

-Kabling

-Viftestyring og LCD

-PSU

-Småting

Petter

Lenke til kommentar
Ja, den 15. September :) Skal prøve å få rablet ned litt og planlagt litt hvordan jeg gjør finalen :) (samt orden med premier og ha en oversikt )

6738394[/snapback]

Yeeeesss.. :)

Da blir eg nok ferdig. ;)

Håpar dei fleste klarar å bli ferdige til den dato, noko dei sikkert blir...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...