Aalton Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Jeg kan få en moderator til å endre på dette Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 15. august 2006 Del Skrevet 15. august 2006 Fristen for konkurransen er ordnet av jarmo så da er det i orden, skal få oppdatert tråden med det siste bidraget Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. august 2006 Forfatter Del Skrevet 16. august 2006 (endret) Beklager at jeg har ordna tråden, men har hatt så mye annet å gjøre før skolestart! Endret 16. august 2006 av Glisevask Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 19. august 2006 Del Skrevet 19. august 2006 Hvordan går det med prosjektene folkens? 6670433[/snapback] Har ikke PC eller kamera, men jeg skal nok klare å gjøre meg finito med både kabinett og worklogg til i morgen. Men jeg mangler litt deler o.s jeg og, så blir ikke heeelt 100%... Lenke til kommentar
tmolberg Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 er selv ferdig må bare ta bilder å få det hersens LCD Displayet til å fungere "Roper: KNUUUUUUT PETTTEEEERRRRR, kan du hjelpa meg?" >_< Tmolberg Lenke til kommentar
12Anonym12 Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 fristen er vel ute nå? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Jeg har ikke tid til å srtyre med konkurransen og avslutte den før utti september en gang, så vi utsetter nok en gang for å få med oss folket. Tror vi setter frist til 15 september Lenke til kommentar
SupRnova Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 TAKK GUD! (Eller Aalton) Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 21. august 2006 Del Skrevet 21. august 2006 Vel, jeg så ingen annen mulighet enn å utsette da vi faktisk ikke kunne få med oss noen av de som har meldt seg på, dog har jeg heller ikek tid til å styre med dette nå, har alt for mye å gjøre nå i skolestarten Lenke til kommentar
chase Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Vel, jeg så ingen annen mulighet enn å utsette da vi faktisk ikke kunne få med oss noen av de som har meldt seg på, dog har jeg heller ikek tid til å styre med dette nå, har alt for mye å gjøre nå i skolestarten 6718071[/snapback] Hear! Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 22. august 2006 Del Skrevet 22. august 2006 Får jeg spørre hva poenget var? Post bilder av kabinettene deres så vi ser hvordan det har kommet seg, slitsomt å bla igjennom 20 tråder for å se Lenke til kommentar
T homas Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Er "ferdig" men venter med og montere det siste for og ta bilder. Får kamereat i morgen da vill det bli tatt bilder. Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Vel, jeg så ingen annen mulighet enn å utsette da vi faktisk ikke kunne få med oss noen av de som har meldt seg på, dog har jeg heller ikek tid til å styre med dette nå, har alt for mye å gjøre nå i skolestarten 6718071[/snapback] Så det blir utsatt? Har ikkje PC for tiden, så eg får ikkje lasta opp bilde, men kabinettet er nesten ferdigt. Trur det kjem med fleir gode kabinett og case-mods hvis det blir utsetting. Kanskje til HW-LAN, eller er det for lenge? Hadde også vært tøfft om vinnaren hadde fått gratis bilett til HW-LAN. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du kom med et godt forslag der, jeg skal faktisk de hva vi kan gjøre, om vi utsetter enda mer, er ukjent enda. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Du kom med et godt forslag der, jeg skal faktisk de hva vi kan gjøre, om vi utsetter enda mer, er ukjent enda. 6730255[/snapback] Huff, føler konkuransen forsvinner jeg :O Passe på sånn ikke at det kommer utsettelser i det uendelige. Husk på at det kan holdes flere konkuranser Mvh Rune Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 23. august 2006 Del Skrevet 23. august 2006 Selvklart, vi får se hva som skjer her, jeg er ikke sikker selv, jeg har fått mye å gjøre har rett og slett ikek tid til å forumelere meg samme ntil en artikkel til for tiden, derfor utsettelser, også grunnet prosjekter som ikke kommer igang, men siste utsettelse er satt, dette er bestemt nå. Utsettelser kommer vi ingen vei med, så om alle som er ferdige sier ifra om status litt før den 15 setter jeg pris på det, da kan jeg planlegge litt Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Selvklart, vi får se hva som skjer her, jeg er ikke sikker selv, jeg har fått mye å gjøre har rett og slett ikek tid til å forumelere meg samme ntil en artikkel til for tiden, derfor utsettelser, også grunnet prosjekter som ikke kommer igang, men siste utsettelse er satt, dette er bestemt nå. Utsettelser kommer vi ingen vei med, så om alle som er ferdige sier ifra om status litt før den 15 setter jeg pris på det, da kan jeg planlegge litt 6730536[/snapback] Den 15. September? Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 24. august 2006 Del Skrevet 24. august 2006 Ja, den 15. September Skal prøve å få rablet ned litt og planlagt litt hvordan jeg gjør finalen (samt orden med premier og ha en oversikt ) Lenke til kommentar
chase Skrevet 27. august 2006 Del Skrevet 27. august 2006 Ja, den 15. September Skal prøve å få rablet ned litt og planlagt litt hvordan jeg gjør finalen (samt orden med premier og ha en oversikt ) 6738394[/snapback] Er ikke umulig at jeg blir ferdig innen det...Vannkjølingsdelene er snart på vei Det jeg kommer på i farten er: -Lakkering -Vannkjøling -Kabling -Viftestyring og LCD -PSU -Småting Petter Lenke til kommentar
Jaybird Skrevet 28. august 2006 Del Skrevet 28. august 2006 Ja, den 15. September Skal prøve å få rablet ned litt og planlagt litt hvordan jeg gjør finalen (samt orden med premier og ha en oversikt ) 6738394[/snapback] Yeeeesss.. Da blir eg nok ferdig. Håpar dei fleste klarar å bli ferdige til den dato, noko dei sikkert blir... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg